Waar zijn ze toch gebleven?
-
- Forum-lid
-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 01 okt 2021 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik leef nog. Heb de laatste tijd wat minder gefietst, wel hardlopen en zwemmen en triathlon. Twee weken geleden achtste mee gedaan in Alphen. Toevallig vandaag weer eens eens stuk gefietst met GG. Kwam er door oa corona- en andere perikelen even niet van.
Ik bezoek inderdaad wat minder forums. Leuk dat jullie (nou ja sommigen) me missen.
Ik bezoek inderdaad wat minder forums. Leuk dat jullie (nou ja sommigen) me missen.
Veni. Vidi. Fietsie.
Good to have you back!
- Enzzo
- Forum-lid HC
RVV
Verdwenen sinds het coronatopic op slot gezet is. Laatst actief op 27 januari 2021.
Een nuchtere Groninger met een sterke mening maar daarom niet onplezierig! Jammer dat hij weg is....
Verdwenen sinds het coronatopic op slot gezet is. Laatst actief op 27 januari 2021.
Een nuchtere Groninger met een sterke mening maar daarom niet onplezierig! Jammer dat hij weg is....
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Heel erg jammer. Ik heb er wel nog eventjes contact mee gehad kort nadat de corona topic op slot ging. We waren het op bepaalde punten niet eens met elkaar in dat topic, maar ik had wel veel begrip waarom hij het forum verliet. Laat ons hopen dat hij ooit terugkeert.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Goed om te lezen i-mac. Ik denk er hetzelfde over maar het is er niet van gekomen om hem via pb te contacteren vanwege eigen, persoonlijke sores. (Sorus is noord-Nederlands voor “stief” of “zijre” in het Brugs)i-mac schreef: ↑08 okt 2021 21:51Heel erg jammer. Ik heb er wel nog eventjes contact mee gehad kort nadat de corona topic op slot ging. We waren het op bepaalde punten niet eens met elkaar in dat topic, maar ik had wel veel begrip waarom hij het forum verliet. Laat ons hopen dat hij ooit terugkeert.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind