In een ver verleden.. Tegenwoordig met jongeren met verstandelijke beperking en psychiatrische en gedragsproblemen
Het beroep achter de fietser
-
- Forum-lid HC
Cool! Dat zijn er niet zoveel toch? Pon Bike, Giant in Lelystad en SRAM in Nijkerk zijn de eerste die in me opkomen.
Verder heb je dan nog Acell etc, maar die doen geen (high end) race & mtb producten?
Heb er ook wel eens naar gekeken om mijn huidige rol (IT consultant) bij zo'n soort organisatie te doen, maar ben bang dat het salaris en uitdaging van de IT-omgeving tegenvalt. Of dat dit vanuit het hoofdkantoor buiten NL georganiseerd wordt, waardoor het werk alleen uitvoerend is.
En niet te vergeten,Specialized,Sensa en Cannondaleypuh schreef: ↑05 nov 2019 23:24Cool! Dat zijn er niet zoveel toch? Pon Bike, Giant in Lelystad en SRAM in Nijkerk zijn de eerste die in me opkomen.
Verder heb je dan nog Acell etc, maar die doen geen (high end) race & mtb producten?
Heb er ook wel eens naar gekeken om mijn huidige rol (IT consultant) bij zo'n soort organisatie te doen, maar ben bang dat het salaris en uitdaging van de IT-omgeving tegenvalt. Of dat dit vanuit het hoofdkantoor buiten NL georganiseerd wordt, waardoor het werk alleen uitvoerend is.

Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.