Trainen en corona.
In de Franse kranten is dit ook gedeeld. Maar voorlopig mag er hier niet meer gefietst worden. En het wordt gehandhaafd, zelfs op ons nogal uitgebreide platteland.
Oh ja, op Strava nog wel wat mensen die het negeren, en dan zijn de Belgen daar zeker onderdeel van. (Misschien verbergen Nederlanders het op Strava).
Oh ja, op Strava nog wel wat mensen die het negeren, en dan zijn de Belgen daar zeker onderdeel van. (Misschien verbergen Nederlanders het op Strava).
-
- Forum-lid HC
Net terug van een rondje buiten fietsen. Heerlijk nu het nog kan.
Alleen ben ik bang dat dat snel over is, ik ben namelijk zeker 3 groepen tegen gekomen van minimaal 8 man. Waar zit je dan met je hoofd als je nu nog met zo'n groep gaat fietsen? Dan wil je volgens mij graag een shut down.
Alleen ben ik bang dat dat snel over is, ik ben namelijk zeker 3 groepen tegen gekomen van minimaal 8 man. Waar zit je dan met je hoofd als je nu nog met zo'n groep gaat fietsen? Dan wil je volgens mij graag een shut down.
Mochten deze wielrenners in Frankrijk het nogmaals willen proberen zullen zij het (verbergen) ook doen.!Jans schreef: ↑22 mar 2020 10:07 In de Franse kranten is dit ook gedeeld. Maar voorlopig mag er hier niet meer gefietst worden. En het wordt gehandhaafd, zelfs op ons nogal uitgebreide platteland.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Bizar! En niemand die daar tegen in protest komt? We stevenen met zijn allen af op een politiestaat. Beangstigend.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Marcopfiets
- Forum-lid
Regels zijn nu eenmaal een kruk om op te steunen. Als mensen hun gedrag niet aanpassen moet iedereen daarvoor gestraft worden ook mensen die niet het probleem veroorzaken.
Er waren in Frankrijk helemaal geen problemen, zeker niet op het platteland. (En in de steden hebben ze niet zoveel fietsen). Het probleem begon met de mededeling dat je in de omgeving van je woning mocht wandelen en fietsen. Wat is de omgeving van je woning. Niet naar een berg 200km verderop??? Het was één en al onduidelijkheid. Ook een Nederlandse huisarts hier in de omgeving was nog gewoon haar ochtendrondje gaan lopen (een km of 8), maar schreef later dat ze inmiddels had gelezen dat het niet mocht. Toen werd het 500m lopen vanaf je huis, fietsen 2km vanaf je huis en inmiddels niet meer fietsen. (Maar ik mag de boodschappen wel op de gewone fiets doen.)
Dus nu maar ramen zemen, is dat ook weer eens gedaan.
Dus nu maar ramen zemen, is dat ook weer eens gedaan.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je zou de gele hesjes gaan begrijpen.....
dit zijn geen maatregelen die een capabele regering zou nemen.
dit zijn geen maatregelen die een capabele regering zou nemen.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt, maar wij net schreef qua maatregelen is ook onhoudbaar. Zeker in de buitengebieden waar ruimte is en geen ziektedruk is daar geen draagvlak voor.
Less is bore
Probleem is dat je in je eentje tegenover een gendarme komt te staan, En ga je later voor 135 euro een rechtszaak aan? Soms zijn zaken ondoorgrondelijk en ik bedenk maar dat ik over een paar weken weer gewoon kan fietsen, waar anderen van dromen.