Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Uitverkoop | SRM spul en meer!
-
- Forum-lid
Heb onlangs een setje Shamals aangeschaft, waren een stuk goedkoper incl. snelspanners, cassette en tuben.
Die DeRosa is zeker ontzettend gaaf, tis jammer dat er geen kleine voorwielen meer gebruikt mogen worden en de UCI die regels heeft.
Was vroeger altijd een verrassing waarmee Thierry Marie mee op de proppen kwam (zadel met opstaande rand waar je je dus tegen af kunt zetten, zadel met aan de onderkant een spoiler/dichte schaal), etc. etc.
Heb zelf ooit een Pinarello TT gehad, ook met Columbus Max. Spijt dat ik die ooit heb ingeruild...
Die DeRosa is zeker ontzettend gaaf, tis jammer dat er geen kleine voorwielen meer gebruikt mogen worden en de UCI die regels heeft.
Was vroeger altijd een verrassing waarmee Thierry Marie mee op de proppen kwam (zadel met opstaande rand waar je je dus tegen af kunt zetten, zadel met aan de onderkant een spoiler/dichte schaal), etc. etc.
Heb zelf ooit een Pinarello TT gehad, ook met Columbus Max. Spijt dat ik die ooit heb ingeruild...
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
toegevoegd:
- XTR Navenset (nieuw)
- 32 gaats
- no disc - v-brake only!!
- zonder snelspanners
- nooit gemonteerd geweest
- heel lichte beschadiging op rechter flens van achternaaf (zie foto)
gaan wegens overstap op schijfremmen weg
heb er evt ook zwarte spaken bij, om een 26" wielset mee te bouwen (DT competition), kruis over 3 icm bijv Mavic X717 velgen. de losse spaken krijg je er voor 15 euro extra bij. lengte kan ik even opmeten
prijs 145 euro incl verzenden, bieden mag, maar hou het redelijk
meer info:http://link.marktplaats.nl/531374381
- XTR Navenset (nieuw)
- 32 gaats
- no disc - v-brake only!!
- zonder snelspanners
- nooit gemonteerd geweest
- heel lichte beschadiging op rechter flens van achternaaf (zie foto)
gaan wegens overstap op schijfremmen weg
heb er evt ook zwarte spaken bij, om een 26" wielset mee te bouwen (DT competition), kruis over 3 icm bijv Mavic X717 velgen. de losse spaken krijg je er voor 15 euro extra bij. lengte kan ik even opmeten
prijs 145 euro incl verzenden, bieden mag, maar hou het redelijk
meer info:http://link.marktplaats.nl/531374381