Leveringstermijnen nieuwe racefietsen
-
- Forum-lid HC
Cervelo heeft dat bv wel gedaan, kleuren van vorig jaar dit jaar door laten lopen.
Dat scheelt voor een FM, die dan geen/weinig korting hoeft te geven op een model van vorig jaar en kan er meer op stock nemen.
Dat scheelt voor een FM, die dan geen/weinig korting hoeft te geven op een model van vorig jaar en kan er meer op stock nemen.
Mijn ervaring met de klantenservice van Alltricks is nogal beroerd. Ik had Northwave schoenen besteld waar een fabrieksfout aan was. Ik heb het geregeld gekregen, maar het heeft bijna twee maanden geduurd. Er werd na twee mails niet meer gereageerd. Toen ik het op Trustpilot had gezet kwam er weer beweging in.Lcsmet schreef: ↑30 dec 2020 15:23Je bent blijkbaar al aan het zoeken van eind september.Peanut schreef: ↑30 dec 2020 13:59 ...............Ben eigenlijk alle merken aan het afgaan en dan kijk ik waar er lokaal een dealer is.
Maat heb ik altijd de kleinste nodig, dus die nemen ze dikwijls niet in stock... sommige merken vallen zowiezo af voor mij aangezien ze niet zo'n kleine fietsen maken.
Heb je dan echt nog niets gevonden?
Niet iedereen heeft last van een lange levertijd: https://www.facebook.com/permalink.php? ... 0320630697
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als ik het lees is er toch niet zo'n probleem
Met zijn allen naar Tremelo.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Met zijn allen naar Tremelo.
Bron: Sporza"Sommige modellen zijn heel gegeerd zoals de beginnerskoersfiets en -mountainbike. Daar zit wel een levertermijn op van ongeveer twee maanden. De duurdere modellen, daarbij zie ik geen enkel probleem."
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Moet je voor de grap eens een shimano 105-7000 cassette 11-32 proberen te vinden!
Van alle versies zijn er 8 op voorraad. Lijkt mij stug.
Daarnet met mijn fietsenmaker gepraat. Hij verwacht tegen de zomer helemaal geen cassettes, kettingen,... meer te kunnen krijgen. Het is een kleine, beginnende fietsenmaker dus hij kan geen grote voorraden aanleggen. De grote winkels/shops kopen massaal in. De kleine blijven idd in de kou staan.
Hij kreeg een mail van Superior dat enkele fietsen geannuleerd werden. Die zijn nu beschikbaar vanaf begin april. Shimano zou hem gezegd hebben dat alle voorraad voor 2021 verkocht is.
Hij stelde zelf voor om nu bij de levering van m'n fiets (eind januari, fingers crossed) meteen een tweede ketting te geven.
Het zal op termijn echt problematisch worden. Dus als je slijtage-onderdelen kan inslaan, doen!
Hij kreeg een mail van Superior dat enkele fietsen geannuleerd werden. Die zijn nu beschikbaar vanaf begin april. Shimano zou hem gezegd hebben dat alle voorraad voor 2021 verkocht is.
Hij stelde zelf voor om nu bij de levering van m'n fiets (eind januari, fingers crossed) meteen een tweede ketting te geven.
Het zal op termijn echt problematisch worden. Dus als je slijtage-onderdelen kan inslaan, doen!
Je kunt ook naar andere merken gaan kijken. Miche en Sunrace voor cassettes, Wipperman voor kettingen etc. Als jouw groepset tenminste niet aan vendor lock-in doet.