Winter OS
Ik ben blij dat je er even een beschrijving bij geeft, anders had ik het niet gezien
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Omdat onze beste 1500m mannen die benaderen vanuit de 1000. De mannen daarachter zijn Roest en Bosker (en Snel maar dat is ook meer een sprinter).
Als ik Ntab zou zijn, zou ik mij nu flink genaaid voelen door deze mannen.
Als ik Ntab zou zijn, zou ik mij nu flink genaaid voelen door deze mannen.
Campagnolo Ultra Dork
Poh wat gaan jullie daar los zeg
Doet me denken aan toen Verstappen de F1 won en alle BNers zichzelf filmden haha
Heb je ook foto's om dat te tonen?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Totale schande cq. aanfluiting deze ochtend. Overigens niet geheel verrassend.
NL vindt dit onderdeel niet belangrijk, maar gaat wel bepaalde rijders voorrang geven bij selecteren. Een absolute schande.
NL vindt dit onderdeel niet belangrijk, maar gaat wel bepaalde rijders voorrang geven bij selecteren. Een absolute schande.
Precies, je mag best prioriteit geven aan de individuele afstanden maar laat dan Ntab en Roest of Snel voor een medaille strijden op de 500 en 1500.
Nu neem je Kramer en Bosker voor spek en bonen mee.
Ik hoop in ieder geval dat de reserves nog voor brons mogen gaan strijden.
Nu neem je Kramer en Bosker voor spek en bonen mee.
Ik hoop in ieder geval dat de reserves nog voor brons mogen gaan strijden.
Campagnolo Ultra Dork
- thestudent
- Forum-lid HC
Een andere helmkeuze had je al een seconde opgeleverd
Verder vind ik Ritsma echt een verbitterde hork geworden. Man man man, als je t allemaal zo goed weet, wordt dan bondscoach.
Verder vind ik Ritsma echt een verbitterde hork geworden. Man man man, als je t allemaal zo goed weet, wordt dan bondscoach.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Alsof Ntab en Snel daadwerkelijk gestreden hadden om de medailles. Die zijn er het hele seizoen internationaal niet of nauwelijks in geslaagd de aansluiting bij de top te vinden. Het is niet wat je ervan hoopt nu, maar de dames en de heren kunnen nog altijd een medaille winnen en eindigen hoe dan ook bij de beste 4.