Praatprogramma’s rond de Tour
- Enzzo
- Forum-lid HC
Marc Coucke heeft ook een hoofdrol in een ander VRT tv programma.
En de VRT is overheidsgesubsidieerd. Maar met de steeds krappere budgetten die ze toebedeeld krijgen gaat de kwaliteit ook een stapje achteruit. Gelukkig nog wel vele malen hoger niveau dan de NPO
En de VRT is overheidsgesubsidieerd. Maar met de steeds krappere budgetten die ze toebedeeld krijgen gaat de kwaliteit ook een stapje achteruit. Gelukkig nog wel vele malen hoger niveau dan de NPO
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Krappere budgetten? Het is maar de vraag hoe krap je het budget vindt. Van 265 miljoen euro naar 258 miljoen euro in 2025. Daar mag je nog een kleine 200 miljoen euro andere inkomsten bijtellen. Krap budget?
De vrt weigert volledige transparantie over hoe die inkomsten besteed worden, vooral de contracten met sterren worden angstvallig geheim gehouden. Over de bedragen voor consultancy gaan we het dan nog niet hebben.
De vrt weigert volledige transparantie over hoe die inkomsten besteed worden, vooral de contracten met sterren worden angstvallig geheim gehouden. Over de bedragen voor consultancy gaan we het dan nog niet hebben.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Voorlopig maken ze wel kwaliteit! Dat is mijn punt. Het zou echt heel zonde zijn moesten ze aan de kwaliteit van hun progamatie gaan korten.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Vond de Avond etappe vandaag erg leuk met Koen, Sam en Mike aan tafel. Mooie woorden ook van Sam aan Primoz en Wout over hoe zij het team motiveren.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
-
- Forum-lid
En hoe Mike aangeeft te willen blijven maar dat de ploeg dit nog niet zo ziet zitten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1!
Erg leuk om de onderlinge dynamiek en het plezier te zien bij die mannen tijdens hun trainingskamp in Tignes.
Less is bore
-
- Forum-lid
Koen, Sam en Mike. Stuk voor stuk renners die in elke andere ploeg (nou ja, toch bijna) zonder dralen in de Tourploeg opgenomen zouden worden. Maar niet in deze Nederlandse Jumbo-Visma-Hema. Wat dat betreft vond ik de kritiek van Michael heel terecht. Maar ja, managers hè. U weel wel dat zijn mensen aan de zijlijn die hun eigen dromen (ongeacht paspoort, cultuur, taal, etc.) projecteren op anderen. Zo jammer.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zou vanavond best willen kijken nav de rit van vandaag.
Maar dan hebben ze Rob Harmeling als gast…. Kom op zeg, stop nu met de Lubberdinken en Harmelingen.
Maar dan hebben ze Rob Harmeling als gast…. Kom op zeg, stop nu met de Lubberdinken en Harmelingen.
Less is bore
De vorige keer dat Harmeling er deze Tour zat, kwam er eigen weinig uit. Sowieso vanavond pas om 23 uur. Leuk als je weer vroeg op moet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oh laat maar, daar blijf ik niet voor op.
Belachelijk laat als je het mij vraagt. Jammer.
Belachelijk laat als je het mij vraagt. Jammer.
Less is bore
Vrouwenvoetbal, schaatsen, zaalsporten, hockey etc gaat voor de koers bij NOS, behalve de live uitzendingen vd Tour. Daar zijn ze altijd mooi op tijd bij.
Maar idd laat, dus vanavond maar weer VLV kijken.
Maar idd laat, dus vanavond maar weer VLV kijken.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)