Giro 2023
@Daniel 1975: arrogantie of zelfvertrouwen? Waarom krijgt Remco een stortbui van kritiek over hem bij zijn moves in LBL maar rept bijna niemand ook maar een woord als wout met een uppercutgestegebaar over de meet komt? Op de bal spelen, okee, op de man of de vrouw en neen, liever niet. Niet persoonlijk bedoeld hoor, is algemeen bedoeld.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Als ik de beelden van de val opnieuw bekijk, lijkt het wel dat de jumbo mannen vooraan een zwieper maken, waardoor de val dan veroorzaakt wordt. Of zie ik dat verkeerd? Ik weet wel dat een finale altijd hectisch is.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Het was een Movistar renner die omkeek terwijl het peloton net een zwieper naar links maakte. Pure pech dus maar de vraag is natuurlijk wel of zo diep in de finale op notabene een versmalling nog even moet omkijken…
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrenn ... rini-duwde
Als je het filmpje in bovenstaand artikel bekijkt is het een renner van Alpecin die klem komt tegen het hek links, vervolgens Ballarini een setje geeft waardoor de hele club een slinger naar rechts maakt en de valpartij ontstaat.
Als je het filmpje in bovenstaand artikel bekijkt is het een renner van Alpecin die klem komt tegen het hek links, vervolgens Ballarini een setje geeft waardoor de hele club een slinger naar rechts maakt en de valpartij ontstaat.
-
- Forum-lid HC
Dit is gewoon een raceincident er schuiven er eerst 30 2cm op en de 31ste komt in de knel.
Als je dit wilt voorkomen moet echt de hele regelgeving en manier van tijd op de schop en dat lijkt me een goed idee.
Sprinters etappe bij 10km voor het einde stoppen we de tijd en degene die zo gek zijn om te willen sprinten rijden nog 10km door.
De rest kan lekker zwaaien naar het publiek.
Of je doet geen aankomsten meer in de steeds krapper en gevaarlijker wordende steden.
Doe je dat beide niet, moet je stoppen met zeuren over dit soort zaken.
Als je dit wilt voorkomen moet echt de hele regelgeving en manier van tijd op de schop en dat lijkt me een goed idee.
Sprinters etappe bij 10km voor het einde stoppen we de tijd en degene die zo gek zijn om te willen sprinten rijden nog 10km door.
De rest kan lekker zwaaien naar het publiek.
Of je doet geen aankomsten meer in de steeds krapper en gevaarlijker wordende steden.
Doe je dat beide niet, moet je stoppen met zeuren over dit soort zaken.
Nooit gedacht dat ik hier nog een cercletrutte ging tegenkomeni-mac schreef: ↑07 mei 2023 18:09Ik denk dat velen het wel snappen. Maar waarom sommigen dan bij iedere gelegenheid gebruik maken om x of y af te breken, dat snap ik niet.daniel1975 schreef: ↑07 mei 2023 17:38 Het blijft echt heel grappig: er kan maar niet gesnapt worden dat iemand het voor een bepaalde sporter niet heeft.
Ik heb het ook niet met Hamilton en wel met Alonso, niet met Patrick Roest, wel met Sven Kramer, niet met Ajax, wel met Feyenoord, niet met Remco, wel met Wout.
Zegt niet dat ik geen respect voor zijn prestaties heb, maar ik moet hem gewoon niet. Ajax is in principe ook de beste ploeg van NL, maar de arrogantie die er vanaf druipt staat mij tegen.
Als ik de lijn mag doortrekken met voetbal. Te Brugge hebben we 2 teams die in de hoogste afdeling voetballen. Het "rijke" Club, en het minder rijke Cercle. Ik ben supporter van Cercle. Maar ondanks dat ik niets moet hebben van Club, heb ik alleen leedvermaak als ze het minder doen. En dat dan ten aanzien van hun supporters. Niets is leuker dan elkaar plagen met de miserie van hun favoriete ploeg. Maar afbreken ga ik niet doen. En als mijn team het slecht doet, lach ik even hard mee als ze me plagen.
Het is "maar" sport. Er is al kommer en kwel genoeg op deze aardbol. Ik bekijk het leven positief. En daar heb ik veel redenen toe. Ik zie dagelijks genoeg miserie, dat ik geen of nauwelijks energie wil steken in negatieve mensen.
Cercle was vroeger mijn favoriete club. Ik ben ooit bij de toenmalige voorzitter (huischilder?) binnen geweest en die nam me mee naar zijn achtertuin en we stonden pal op het terrein met schamele tribunes (naam onwaardig) en versleten planken als zitplaatsen. Daarna altijd sympathie gehad voor die club.