Wielertransfers 2023/2024
In geval van Ewan snap ik vooral niet goed dat je die nog in de ploeg wil halen. Is zo'n beetje als Sagan 5jaar gleden: de goesting lijkt af te nemen.
Uijtdebroeks naar een franse ploeg geloof ik weinig van, toch zeker niet voor meerdere jaren. Uijtdebroeks lijkt zich net goed te voelen (en heeft nog een contract voor 1 jaar) bij Bora en is slim genoeg om ergens te rijden waar de omkadering top is.
Uijtdebroeks naar een franse ploeg geloof ik weinig van, toch zeker niet voor meerdere jaren. Uijtdebroeks lijkt zich net goed te voelen (en heeft nog een contract voor 1 jaar) bij Bora en is slim genoeg om ergens te rijden waar de omkadering top is.
Ik geloof niet dat hij in 2024 of 2025 de Tour kan winnen. Maar dat wil niet zeggen dat hij niet moet gaan.daniel1975 schreef: ↑10 okt 2023 21:06Dan moet hij keuzes maken. Zolang hij dat niet doet, dan geloof ik niet dat hij nog een grote ronde gaat winnen, een gelukje uitgezonderd (want zal er vaak wel dichtbij zitten).ColumsbusMJ schreef: ↑06 okt 2023 10:19 Als Evenepoel geen offday heeft, dan heb je zelfs vier kanshebbers voor de eindoverwinning. Een goede ontwikkeling voor de spanning in de TDF volgend jaar. Ik hoop na twee jaar Vingegaard wel een beetje op een Sloveense winnaar.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gewoon gaan om te leren en om etappes te pakken. Maar wel vooraf de keuze maken, anders wordt het weer zo’n deceptie als de Vuelta.
Less is bore
- ophetkantje
- Forum-lid
Dit was toch een topic over wielertransfers...... het zoveelste topic dat een Evenepoel topic wordt.
Ach, ik zeg ook maar wat
Julius v/d Berg verruilt EF Education (zeer w.s.) voor DSM.
Hij was niet al te blij met Vlasov en dan komt Roglic er ook nog bij. Als ze bij Bora richting het beleid van Jumbo willen gaan, kan ik de keuze voor de vrijheid van FDJ wel begrijpen. Het lijkt mij niet het type om braaf in de pas te lopen. Daarvoor ligt zijn hart teveel op zijn tong denk ik.
Campagnolo Ultra Dork
Akkoord dat hij die situatie bij Bora niet leuk kan vinden, maar dan ga je als grote ronde talent toch op zoek naar een ploeg waar de begeleiding vooruitstevend is? Ineos, Jumbo, UAE, Bahrain, Trek? Lijkt me dat die allemaal Uijtdebroeks wel graag zouden zien komen.Ernie C. schreef: ↑12 okt 2023 09:02Hij was niet al te blij met Vlasov en dan komt Roglic er ook nog bij. Als ze bij Bora richting het beleid van Jumbo willen gaan, kan ik de keuze voor de vrijheid van FDJ wel begrijpen. Het lijkt mij niet het type om braaf in de pas te lopen. Daarvoor ligt zijn hart teveel op zijn tong denk ik.
Nu goed, het is intussen alweer achterhaald.
Dit lijkt mij inderdaad een betere keuze als je weg wilt.bartdr schreef: ↑12 okt 2023 10:15Akkoord dat hij die situatie bij Bora niet leuk kan vinden, maar dan ga je als grote ronde talent toch op zoek naar een ploeg waar de begeleiding vooruitstevend is? Ineos, Jumbo, UAE, Bahrain, Trek? Lijkt me dat die allemaal Uijtdebroeks wel graag zouden zien komen.Ernie C. schreef: ↑12 okt 2023 09:02Hij was niet al te blij met Vlasov en dan komt Roglic er ook nog bij. Als ze bij Bora richting het beleid van Jumbo willen gaan, kan ik de keuze voor de vrijheid van FDJ wel begrijpen. Het lijkt mij niet het type om braaf in de pas te lopen. Daarvoor ligt zijn hart teveel op zijn tong denk ik.
Nu goed, het is intussen alweer achterhaald.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Wat heeft Uytdebroecks nu al bewezen opdat hij plots veel eisen moet gaan stellen? Hij heeft talent getoond in de vuelta, een mooie toptienplek behaald en daar kan hij op verder bouwen. Maar dat is het dan ook. Bevestigen is dikwijls moeilijk en beter doen nog moeilijker. Liefst zonder te grote druk denk ik, als helper van een echte topper zoals Roglic verder groeien.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. ![👻](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f47b.svg)
![😳](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f633.svg)
![🤬](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f92c.svg)