Wilier
Mooie fiets kweker!
Eindelijk een beetje tijd gevonden om de complete fiets op de foto te zetten. Moeten nog een paar kleine dingetjes aangepast worden, o.a. al bestelde kortere stuurpen en de gele wielstickers.
Sometimes i feel like giving up...then i remember i have a lot of motherf*ckers to prove wrong
- boswielrenner
- Forum-lid
gewaagde decals. Mooie fiets, maar zadel pen komt te weining uit je frame naar mijn mening. Kortom; frame te groot?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
De zadelpen zit een cm of 2 hoger. Foto was gemaakt op de dag van aankoop, toen ik naar huis reed zakte de zadelpen een heel stuk naar beneden op een drempel. Bleek niet goed vast gezet te zijn, en aangezien ik de juiste hoogte niet wist de volgende dag terug gegaan en weer ophoog laten zetten. Dus een vertekend beeld geeft dit welboswielrenner schreef:gewaagde decals. Mooie fiets, maar zadel pen komt te weining uit je frame naar mijn mening. Kortom; frame te groot?
De decals zijn standaard op dit frame, ik houd wel van een beetje aparte dingen/kleuren.
Sometimes i feel like giving up...then i remember i have a lot of motherf*ckers to prove wrong
- boswielrenner
- Forum-lid
ok...dan heb ik niks gezged. Gave fiets hoor!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Na altijd met de mountainbike de onverharde paden opgezocht te hebben heb ik een tijdje geleden mijn eerste racefiets aangeschaft, het onverharde werd namelijk steeds vaker ingeruild voor stukken asfalt. Uiteindelijk is het een Wilier geworden en ik ben er erg blij mee! Eigenlijk ging de keuze tussen een Cannondale en een Canyon, maar een zekere winkel die hier niet altijd gewaardeerd wordt kon de Wilier voor een hele mooie prijs leveren en toen was de keuze snel gemaakt.
Ik hoop dat het toevoegen van de foto lukt.
https://docs.google.com/drawings/d/1UA5 ... Sy02A/edit
Update: Foto plaatsen lukte niet, hoop dat de link werkt. Sorry voor de onhandigheid.
Ik hoop dat het toevoegen van de foto lukt.
https://docs.google.com/drawings/d/1UA5 ... Sy02A/edit
Update: Foto plaatsen lukte niet, hoop dat de link werkt. Sorry voor de onhandigheid.