Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Thomas Dekker

gaisdergerman
Forum-lid

gaisdergerman 14 nov 2014 16:49

Ik vind Thomas ook een toffe gast. Alleen naar mijn idee heeft hij totaal geen topsportmentaliteit. Toen ik zijn reportage bekeek heb ik me meerdere malen verbaasd. Iedere ochtend een croissant bij het ontbijt en totaal niet leven als topsporter.

Ben ervan overtuigd dat hij dat nu beter doet alleen ben er ook van overtuigd dat hij er niet het maximale uithaalt.

theodorocampagnolo
Forum-lid

theodorocampagnolo 15 nov 2014 22:46

amclassic-fan schreef:Je gaat wel erg kort door de bocht met de claim dat iedereen toen gebruikte. Echt niet alle renners waren met bloedzakken, centrifuges en koelkasten in de weer.
Nee, alleen de eerste 25 in de uitslagen :D

Vicenza
Forum-lid

Vicenza 16 nov 2014 18:55

Gerboon schreef:
Tracing_NL schreef:Sorry Jongens, Maar Thomas Dekker heeft ergens in 2006 of 2007 de verkeerde afslag genomen. Na zijn terugkeer in het peloton heeft hij geen platte prijs meer gereden. Werelduur record prima, misschien dat hij dat van voigt nog net kan breken, maar als de echte jongens zich er mee bemoeien komt hij Heul Veul te kort.
Wat wil je nu zeggen? Dat heeft hij zelf ook toegegeven en daarom wil hij nog voor de echte kanonnen een poging wagen.
Precies, als mijn buurman een poging zou doen om het werelduurrecord te verbreken zou ik het ook aanmoedigen. Gewoon omdat het leuk is als iemand zichzelf een (moeilijk) doel stelt. Dus ook TD krijgt mijn support. Het probleem zit vaak meer in de media die het vervolgens heel erg opkloppen.

p.s. Tony Martin is niet mijn buurman ;)

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 18 nov 2014 11:05

Vicenza schreef: Precies, als mijn buurman een poging zou doen om het werelduurrecord te verbreken zou ik het ook aanmoedigen. Gewoon omdat het leuk is als iemand zichzelf een (moeilijk) doel stelt.
+1 Ik vind het gewoon ongecompliceerd tof. Ik denk alleen niet dat het gaat lukken.
Veni. Vidi. Fietsie.

paulwindtegen
Forum-lid

paulwindtegen 18 nov 2014 19:47

Waarom zou Brandl beter zijn dan Dekker? Waar heeft die de laatste jaren de klinkers uit de straat gereden dat ik gemist heb?
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?

knukkel
Forum-lid

Gebruikersavatar knukkel 19 nov 2014 09:15

Nou Brändle was iig de nationale tijdrij kampioen van Oostenrijk in 2013 en 2014 en heeft dit jaar ook 2 etappes in de Tour of Britain gewonnen. Da's helaas meer dan TD heeft gedaan.

Ik vond TD ook altijd een beetje een verwend mannetje, maar afgelopen jaar was hij bij m'n zoontje op de wielerclub waar hij echt alle tijd nam om met de mannekes te fietsen en na afloop in de kantine uitgebreid alle vragen beantwoordde en met iedereen op de foto ging. M'n zoontje heeft het er nog over!

Ik heb m'n beeld over hem bijgesteld en gun het hem van harte, maar vrees dat het ook wel erg lastig zal worden... :roll:

sjoerdth
Forum-lid

sjoerdth 19 nov 2014 11:08

Uitslagen van Brändle
Uitslagen van Dekker

Dan zijn die van Brändle nou ook iets om super onder de indruk van te raken, maar dat is een gozer van 24 die dit seizoen heeft aangetoond potentie te hebben, dus in die context heeft hij een heel goed seizoen gehad en met die vorm heeft hij het record gepakt.

Aan de andere kant is Dekker de enige die gebruik maakt van een echte voorbereidingsperiode, ben eigenlijk ook wel benieuwd nu hij zich daar echt op kan focussen we iets van zijn oude glans gaan terug zien.

herwerdenrijder
Forum-lid

herwerdenrijder 05 mar 2015 08:18

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 05 mar 2015 09:33

Hopelijk krijgt hij succes!
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 05 mar 2015 13:06

Die importeur (dat is 't volgens mij) heeft al meer nieuwsberichtjes in het verleden de wereld in geslingerd over Nederlanders bij Lampre, maar tot op heden is het enkel gebakken lucht geweest.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

dc
Forum-lid

dc 05 mar 2015 13:48

Het zal er van afhangen wat het hoofdkantoor van Merida wil. Ik merk dat ze in Nederland toch wel fors aan de weg timmeren qua retail-presence en een Nederlandse renner kan daar natuurlijk een leuk reclame middel voor zijn. We zijn qua fiets-markt toch wel een interresant afzet gebied, het salaris voor een rennertje kan er wel af :D

Dus net als Amclassic verwacht ik er niet al teveel van (immers tot nog toe veel woorden weinig daden), maar het is zeker niet een compleet vreemde move.

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 05 mar 2015 13:50

amclassic-fan schreef:Die importeur (dat is 't volgens mij) heeft al meer nieuwsberichtjes in het verleden de wereld in geslingerd over Nederlanders bij Lampre, maar tot op heden is het enkel gebakken lucht geweest.
En van wat ik twitter erover lees is het dit keer weer zo.
the Inner Ring schreef: the Inner Ring @inrng · 2 u 2 uur geleden

Thomas Dekker to Lampre-Merida? Team manager Saronni shoots it down, philosophy is developing young riders http://www.tuttobiciweb.it/?page=news&cod=77058&tp=n … (Italian)

Plaats reactie