ponsteen schreef:Ik vrees dat je een van de minst goede medewerkers hebt getroffen. De man die mij heeft geholpen bij mijn fiets was wel redelijk op de hoogte. Maar ik was wel volledig op de hoogte van alle mogelijkheden en moest hem uitleggen waarom ik bepaalde keuzes maakte. Hij was goed, maar om hem nu aan te raden gaat wat ver. En hoewel ik volledig ben opgemeten, is het wel nodig dat je van te voren ook zelf al ongeveer weet welke maten je nodig hebt. Ik zit normaal nogal diep en gestrekt, en ze hebben moeite om die maten over te nemen. Die compact kun je overigens wel verwachten: In de Duitse bladen is de compact koning en heeft werkelijk niemand het over bijv. triples. Dat is toch anders dan in Nederland.
Wesley schreef:Zoals Ponsteen al aangeeft heb je waarschijnlijk net die ene verkeerde medewerker getroffen. Net als de andere Red Bull-eigenaren heb ik enkel goede ervaringen.
Eerst per mail een offerte laten opstellen met een aantal aanpassingen, vervolgens in de winkel langs gegaan om de fiets te bestellen. Ook tussen het plaatsen van de bestelling en het afleveren van de fiets in nog contact gehad om wijzigingen door te geven. Alles zonder problemen.
En ook nu ben ik nog zeer te spreken over de service. Bij aflevering bleken andere remmen te zijn gemonteerd dan afgesproken (niet op voorraad, en daarom vervangen door duurdere exemplaren). Na een half jaar rijden bevielen deze totaal niet, één mailtje met uitleg was voldoende om kostenloos alsnog de gewenste remmen te krijgen.
jos vtec schreef:Je moet wel zelf al een beetje voorbereid naar hun toegaan.
Maar in de regel wordt je er goed geholpen, maar je moet je niet iets aan laten praten wat jezelf niet wilt, doen de fm hier in nederland ook, dus niet nieuws onder de zon.
Framemaat kun je thuis al redelijk inschatten, bij hun kun je alleen proefzitten en na lang praten mag je misschien buiten een rondje.
Moet gaan lukken, succes, spijt zul je niet krijgen van een red bull.
Beste mensen,
Bedankt voor alle reacties. Ook al was m'n bezoek in Bocholt niet al te best, heb toch besloten om m'n nieuwe fiets daar aan te schaffen. Heb nog telefonisch contact gehad met Rose en een contactpersoon meegekregen. Vervolgens vrijdagavond 17:30 uur de fiets geconfigureerd (PRO SL 4400) en gevraagd of ze een offerte wilde maken met bepaalde accessoires (i.v.m. fiets van de zaak). Dezelfde avond kreeg ik deze offerte nog binnen, precies zoals gevraagd..
Goede zaken dus.
Hopelijk morgen bestellen en bij binnenkomst spam ik 't forum uiteraard met wat foto's..