Jan Janssen
-
- Forum-lid
Kleedruimte voor de dames is geregeld
- Contrastique
- Forum-lid
- Contact
Yihaa
Ik heb gisteren een paar opnames gemaakt van mijn JJ fiets, dus ik dacht, deel ze hier ook even
Ik moest namelijk een collodion demo voorbereiden (procede waar nog wordt gefotografeerd op glasplaten met zo'n houten camera etc.) voor a.s. zondag en had een 'model' nodig voor de opnames. Aangezien ik de vormgeving van racefietsen erg mooi vind had ik het idee gevat om een soort van product-opnames te maken van mijn JJ. Gisteren dus de eerste (test) opnames gemaakt.
"1851 meets 2013"
Voor mij in ieder geval materiaal om op door te werken en te verbeteren.
Ik heb gisteren een paar opnames gemaakt van mijn JJ fiets, dus ik dacht, deel ze hier ook even
Ik moest namelijk een collodion demo voorbereiden (procede waar nog wordt gefotografeerd op glasplaten met zo'n houten camera etc.) voor a.s. zondag en had een 'model' nodig voor de opnames. Aangezien ik de vormgeving van racefietsen erg mooi vind had ik het idee gevat om een soort van product-opnames te maken van mijn JJ. Gisteren dus de eerste (test) opnames gemaakt.
"1851 meets 2013"
Voor mij in ieder geval materiaal om op door te werken en te verbeteren.
-
- Forum-lid
Wat mij betreft mag je jouw camera de 19e ook meenemen!
Erg gaaf!
-
- Forum-lid
Volgens mij hebben wij een top fotografe in ons midden de 19e!
- Contrastique
- Forum-lid
- Contact
Nou, dat valt wel mee hoor Maar merci!
Haha, ik denk niet dat dat gaat lukken op de fiets...:bladejanjmagic schreef:Wat mij betreft mag je jouw camera de 19e ook meenemen!
-
- Forum-lid
Mandje voorop de fiets!
-
- Forum-lid
Mannen wij lachen wel maar zijn straks blij met de foto's!
-
- Forum-lid
Vandaag heb ik het programma en dergelijke naar iedere deelnemer per mail verzonden. Heb je je aan gemeld maar geen mail ontvangen? Geef dan even een pb.