Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Schone dames!

neos
Forum-lid

neos 13 nov 2006 14:27

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 13 November 2006

Ik sluit me helemaal bij Daniël aan, houd de hormomen een beetje onder controle mannen. Dit topic is an sich best geinig, maar houd het gewoon een beetje netjes, 't nog steeds een Fiets-forum, voor alle leeftijden. Hagenees of niet.

Me 2 als rosa zo tekeer gaat bij die balletjes club dan zal hij zeker niet lang lid zijn .Daar noemen ze het golf etiquette maar ik noem het leven etiquette dus respect man ( of zit je de boel weer bewust te stangen)?????????
cornelli racing cycles Uden

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 13 nov 2006 14:47

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 12 November 2006

weet ik dat Daphny hard genoeg kan fietsen om 99% van de "heren" hier niet aan te hoeven horen.

klopt kan ik bevestigen.. ze woont bij me in het dorp.. en int echt is ze minstens net zo knap als op de foto's.. van mij heeft ze ook geen last op de fiets.. weinig kans dat ik dr bij hou.. kom dr wel eens tegen tijdens trainingen.. maar heb nou niet echt 't idee dat ik even fris fiets als ik met dr mee rijd..
ps. het mag overigens wel iets minder 'lomp' (brabants) zoals hier gesproken wordt inderdaad

dijkjes
Forum-lid

dijkjes 14 nov 2006 14:20

tjonge jonge iedereen denkt het maar als iemand er een geintje mee maakt ( zo lees ik het althans ) dan zijn gelijk de poppen aan het dansen.
Het is niet dat er zo gepraat moet worden maar als iemand eens een geintje maakt met toevallig ..... erin vindt dat je er niet zo probleem van moet maken. Zeker niet als er leveranciers reclame cq websites maken met naakte vrouwen en frames in volle glorie.
Marre als er veel mensen er een probleem mee hebben gelijk een slotje erop ( geen gezeur ook meer ).
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 14 nov 2006 22:05

Het verschil tussen een geintje en zeer onrespectvol gedrag is moeilijk concreet aan te geven. In dit laatste geval was de grens voor ons duidelijk overschreden. En als je de afgelopen 53 pagina's leest zie je dat het echt wel meevalt met de bemoeienis door mods hoor ;)
Less is bore

noppie
Forum-lid

noppie 15 nov 2006 21:50

Genoeg geleuter. We gaan weer over tot de bedoeling van dit topic. Schone dames. Kijk eens wat ik gevonden heb een forumlid.
http://www.pixagogo.nl/7854744212

kiekeboe

dolk
Forum-lid

dolk 17 nov 2006 11:53

Prachtig!!
De dolk staat op scherp!

t.trapper
Forum-lid

t.trapper 17 nov 2006 12:39

Ja, prachtige foto's. Ook die van Daphny trouwens, fotografen die hun vak verstaan. De dames zijn ook prima opgemaakt, net niet te opvallend. Al zou ik strenger geselecteerd hebben, er zijn er toch een paar bij die wat minder zijn. Binnenkort nog een paar nieuwe als Veeteetje haar nieuwe hangertje aanheeft ?
BTW, ik versta nu die tekst uit dat liedje: "het kan van de behanger zijn, of van een spaanse zanger zijn, of iemand uit Den Haag". Dat laatste vond ie nog het ergste hé.

veeteetje
Forum-lid

veeteetje 17 nov 2006 19:20

Quote: Origineel geplaatst door T.Trapper op 17 November 2006
Ja, prachtige foto's. Ook die van Daphny trouwens, fotografen die hun vak verstaan. De dames zijn ook prima opgemaakt, net niet te opvallend. Al zou ik strenger geselecteerd hebben, er zijn er toch een paar bij die wat minder zijn. Binnenkort nog een paar nieuwe als Veeteetje haar nieuwe hangertje aanheeft ?BTW, ik versta nu die tekst uit dat liedje: "het kan van de behanger zijn, of van een spaanse zanger zijn, of iemand uit Den Haag". Dat laatste vond ie nog het ergste hé.

Ik heb m'n nieuwe hangertje al... en hij is erg mooi!!
Je hebt gelijk voor wat de selectie van de foto's betreft. Bert plaatst ze allemaal terwijl het juist van vakmanschap getuigt om kritisch te zijn naar je eigen foto's. Nu wil ik niet zeggen dat Bert geen vakman is natuurlijk maar de 'mindere' foto's of de foto's die te 'geposeerd' zijn haal je er snel uit.

Het was wel erg gezellig en leuk om deze sessie te doen! Volgend jaar zeker weer (met nieuwe hangertje ;-) )

noppie
Forum-lid

noppie 17 nov 2006 21:33

@Veeteetje. De fotograaf zou bij mij juist meer waardering oogsten als hij inderdaad ook de wat mindere foto's laat zien en niet alleen de mooiste eruit selecteerd. Het was wel erg gezellig en leuk om deze sessie te doen! Volgend jaar zeker weer (met nieuwe hangertje)
Ik kan haast niet wachten!!!  

@T.Trapper. Die spaanse zanger was dat geen franse zanger?

kiekeboe

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 17 nov 2006 22:51

Quoten: Origineel geplaatst door Veeteetje op 17 November 2006

Je hebt gelijk voor wat de selectie van de foto's betreft. Bert plaatst ze allemaal terwijl het juist van vakmanschap getuigt om kritisch te zijn naar je eigen foto's.

Hmmmm, wie heb ik dat al eerder horen zeggen...? ;-)
Less is bore

veeteetje
Forum-lid

veeteetje 18 nov 2006 12:22

Quote: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 17 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Veeteetje op 17 November 2006Je hebt gelijk voor wat de selectie van de foto's betreft. Bert plaatst ze allemaal terwijl het juist van vakmanschap getuigt om kritisch te zijn naar je eigen foto's. Hmmmm, wie heb ik dat al eerder horen zeggen...? ;-)

Mjamjam... uuuhhh... even denken... ik kan het me ook vaag herinneren...

t.trapper
Forum-lid

t.trapper 18 nov 2006 14:40

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 17 November 2006

@T.Trapper. Die spaanse zanger was dat geen franse zanger?

@Noppie: ik dacht natuurlijk aan die notoire rokkenjagende Julio

Plaats reactie