Colnago
ooit eens, in oktober heb ik mijn cx-1 on-afgemaakt op de foto gezet en hier gepost. foto's zijn inmiddels van internet omdat ze op het moment wordt afgebouwd. er is toch een andere stuurnok en stuur op gekomen ( van FSA ) vond dit er beter oppassen. voor de groep heb ik gekozen voor de campa super record. het ritchey stuur en stuurpen heb ik dus over . weet iemand toevallig waar ik mooi wit of zwart colnago stuurlint kan halen ? pm mag
Ik post wat foto's als ze helemaal klaar is
Ik post wat foto's als ze helemaal klaar is
Hoi
Very nice... zo kom je ze nooit meer tegen.
Over de afmontage valt te twisten maar de voorste snelspanner is een open deur...
Over de afmontage valt te twisten maar de voorste snelspanner is een open deur...
Caranium schreef:Heb mijn Colnago naar de FM gebracht voor onderhoud, als hij terug is plaats ik een foto, ben benieuwd naar de reacties van de experts...
Je beseft dat je ons al een week laat wachten he! Op met die foto!
Camerig is prachtig!
-
- Forum-lid
Prachtige fiets! Een van de mooiste hier op dit forum!
Ik vind die oude Colnago's nog steeds de top. De dubbele onderbuis en Ook de vorm van de bovenbuis en het spuitschema is erg mooi.
Alleen jammer van dat oerlelijke shimano, zadel, blauwe banden en het witte stuurlint.
Ik vind die oude Colnago's nog steeds de top. De dubbele onderbuis en Ook de vorm van de bovenbuis en het spuitschema is erg mooi.
Alleen jammer van dat oerlelijke shimano, zadel, blauwe banden en het witte stuurlint.
Caranium schreef:
Caranium,
Wat een gaaf ding. Heel exclusief. Mooie kleurstelling ook. Kritische doch zeer opbouwend bedoelde noot: campagnolo 2007-20008 zal hem nóg beter staan, maar desalniettemin een wonderschoon apparaat.
Keep 'm rollin'!
Camerig is prachtig!
-
- Forum-lid
Nog een colnago met dubbele buis,de carbitubo ik kocht het frame in 1992.
[img=http://img684.imageshack.us/img684/1695 ... 49x562.jpg]
[img=http://img684.imageshack.us/img684/1695 ... 49x562.jpg]
Groetjes
-
- Forum-lid
Origineel was hij inderdaad met gouden randjes (bladgoud),het frame is in 2006 herlakt vandaar dat het goud verdwenen is.
Ik heb de fiets verkocht aan een vriend die er tijdens de winter nog steeds mee fietst.
Ik heb de fiets verkocht aan een vriend die er tijdens de winter nog steeds mee fietst.
Groetjes