La Vuelta 2023
+1bever schreef: ↑15 sep 2023 18:41 ik ben erg onder de indruk van jullie kennis over Evenepoel, maar kunnen de haters en de bewonderaars hun vete misschien voortzetten in het daarvoor bestemde topic ?
viewtopic.php?t=90515&start=2472
Ik merk dat ik me er aan begin te ergeren en ik kan me zomaar voorstellen dat ik niet de enige ben hier...
+101V077 schreef: ↑15 sep 2023 19:03+100senior schreef: ↑15 sep 2023 19:01+10bever schreef: ↑15 sep 2023 18:41 ik ben erg onder de indruk van jullie kennis over Evenepoel, maar kunnen de haters en de bewonderaars hun vete misschien voortzetten in het daarvoor bestemde topic ?
viewtopic.php?t=90515&start=2472
Ik merk dat ik me er aan begin te ergeren en ik kan me zomaar voorstellen dat ik niet de enige ben hier...
ik begrijp je ook wel Fiedoo en vind Evenepoel een leukere coureur dan dat hele JV bij elkaar, maar probeer nou eens voor een keer over je eigen ego heen te stappen en de sfeer hier een beetje leuk te houden. Door je aanname dat de Vlamingen jou wel begrijpen draag je daar niet echt aan bij. Probeer het los te laten, accepteer dat dingen gaan zoals ze gaan en kap met tweedeling te zaaien hier. Het heeft echt helemaal geen zin
Ik ben iig Remco fan
bever schreef: ↑15 sep 2023 20:13ik begrijp je ook wel Fiedoo en vind Evenepoel een leukere coureur dan dat hele JV bij elkaar, maar probeer nou eens voor een keer over je eigen ego heen te stappen en de sfeer hier een beetje leuk te houden. Door je aanname dat de Vlamingen jou wel begrijpen draag je daar niet echt aan bij. Probeer het los te laten, accepteer dat dingen gaan zoals ze gaan en kap met tweedeling te zaaien hier. Het heeft echt helemaal geen zin
Ik ben iig Remco fan
Hadden die dan ook 90 procent van de tijd op kop gereden? Of er een solo van tientallen kms van gemaakt en dan nog kunnen winnen? Blijkbaar vergeet je (bewust) gemakshalve dat op kop rijden een heel klein beetje meer energie vraagt dan een hele rit in het wiel freewheelen? De top 3 heeft zich dan ook niet al te moe gemaakt deze ronde. Waarom lieten zij dan niet eens iets zien?Ernie C. schreef: ↑15 sep 2023 18:51Caruso was dan ook gewoon slecht deze Vuelta, anders had hij wel top 10 gereden, meer geknecht voor Landa of vaker in de aanval gereden.
Zonder het mentale aspect van die inzinking had Remco gewoon met Uitebroeks, Vlasov en Almeida gestreden. Had één van die 3 i n de vlucht mee gemogen, dan hadden die even gemakkelijk gewonnen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Nee, die hadden minder op kop geredennen met iets minder voorsprong gewonnen. Remco is natuurlijk een veel betere eendagscoureur. Maar het was evengoed niet moeilijk geweest om te voorspellen wie zo'n rit zou gaan winnen.
Campagnolo Ultra Dork
@ Bever: ik bedoelde enkel of ze het woord zouden begrijpen op zijn vlaams gezegd. Over tweedeling zaaien,? Het enige dat ik vraag is dat dat remcobashen nu eindelijk wat minder mag.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
daar zijn we het over eens
Remco is pas 22. Ik denk dat hij nog grote rondes gaat winnen