Canyon
-
- Forum-lid
Ik heb en 'n Canyon en lokale service. Mijn LBS sleutelt met evenveel liefde aan ieder merk fiets. Uurloon en verbruiksmaterialen zijn immers gelijk.
Markt kapot maken geloof ik nooit zo in. Met de vraag mee ontwikkelen wel.
Markt kapot maken geloof ik nooit zo in. Met de vraag mee ontwikkelen wel.
Nieuwe modelletje in aantocht lijkt het. Canyon Grail, een gravelbike zo te zien. Met een apart soort dubbeldekker stuur of iets dergelijks? https://twitter.com/canyon_bikes/status ... 3786042369
Hier meer foto's, lijkt er op alsof dit stuur wat meer demping moet geven als je het bovenop vastpakt terwijl de relatief korte stuurpen dan weer voor meer wendbaarheid moet zorgen?
Het groen in deze kleurstelling vind ik trouwens wel wat..
Ik vind het echt onvoorstelbaar lelijk, liever iets meer steentjes voelen dan met zo'n gedrocht van een stuurt rijden. Dat onderste deel zit toch ook in de weg als je in de beugel zit?!? Canyon maakt i.m.o. prachtige fietsen, maar deze moeten ze terugsturen naar de tekentafel (naar de pc natuurlijk tegenwoordig).
-
- Forum-lid
Iets met Duitsers en geen humor, maar toch..... 1 April ????
Eerste reviews staan ook online: Hier die van Bikeradar
Stuur is ook niet echt mijn smaak, maar het ontwerp kent ongetijfeld een rationele keuze van Canyon...
Stuur is ook niet echt mijn smaak, maar het ontwerp kent ongetijfeld een rationele keuze van Canyon...
- Japierossi
- Forum-lid
Ach, dat zeiden ze ook van die beslissing om een capsule op een raket te zetten met mensen erin en die de ruimte in te schieten... heeft ons toch veel gebracht Ze denken bij Canyon in iedergeval out-off-the-box en proberen te innoveren. Waar het uiteindelijk toe zal leiden...... toekomst zal het uitwijzen.
je zal in ieder geval een unieke, makkelijk te herkennen fiets hebben.
als die flex dan nog effectief zo goed is, dan jah kwestie ven wennen zeker?
als die flex dan nog effectief zo goed is, dan jah kwestie ven wennen zeker?
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)