Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Hoezo foto verwijderd?? Het gaat om de wielen! als je nu ook mijn eerdere posts zou lezen! De Pina komt uit een tijdperk dat we nog niet eens wisten dat er in China frames werden gebouwd! Dus nogmaals mijn chinese WIELEN.
Pinarello = ECHT
Wielen zijn Chinees.
Pinarello = ECHT
Wielen zijn Chinees.
Laatst gewijzigd door timsen op 29 sep 2011 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vroeg me gister al af of de foto zou blijven staan Ben benieuwd hoe de wielen je bevallen!timsen schreef:Hoezo foto verwijderd?? Het gaat om de wielen! als je nu ook mijn eerdere posts zou lezen! De Pina komt uit een tijdperk dat we nog niet eens wisten dat er in China frames werden gebouwd! Dus nogmaals mijn chinese WIELEN.
Pinarello = ECHT
Wielen zijn Chinees.
Mooie fiets met dito wielen!
Foto levert wel een dikke boete van de stijlpolitie op trouwens!
- stuurlint andere kleur dan zadel € 20
- waslijnen € 50
- achterlichtje € 20
- gereedschapsbidon € 10
- waslijnen € 50
- achterlichtje € 20
- gereedschapsbidon € 10
Hoeveel heb je dan uiteindelijk betaald voor een setje als ik zo vrij mag zijn dit te vragen?timsen schreef:Vandaag 2 setjes wielen binnen gekregen van Yishun bikes.
50mm Full carbon clincher
60mm Full carbon clincher.
De wielen zaten goed verpakt in de doos en het ziet er allemaal wel goed uit.
De wielen zijn afgeleverd door DHL en helaas moest ik aan de deur 99 euro aftikken voor de BTW en inklaringskosten. Maakte de wielen direct een stuk duurder.
De waslijnen zitten er niet...wel krijgt hij een boete omdat de logo's van de bandjes niet t.p.v. het ventiel (of loodrecht tegenover) zittenhavana schreef:Mooie fiets met dito wielen!
- waslijnen € 50
- achterlichtje € 20
- gereedschapsbidon € 10
- boete voorwiel € 20
- boete achterwiel € 20
- stickers (nog) niet verwijderd van de velg WAARSCHUWING!
race | Kuota Kom - Dura Ace 7900 | FFWD F5R DT240 | Easton Orion II
2 crossers | Ridley X-Night custom - Dura Ace 7900 | 4x 38mm full carbon tubes - Moyon | 2x Ambrosio F20 - Dura Ace 7800
mtb | Giant XTC 29er Comp 1 | NoTubes custom wielset
2 crossers | Ridley X-Night custom - Dura Ace 7900 | 4x 38mm full carbon tubes - Moyon | 2x Ambrosio F20 - Dura Ace 7800
Hierbij mijn crosser.
Het is een DengFu FM058 ISP (maat 54) in mat zwart/ fluor geel.
NB. stuurlint moet er nog op (Fizik zwart glossy), remkabels en voorvork (definitief) inkorten.
Laat Harderwijk maar komen
Het is een DengFu FM058 ISP (maat 54) in mat zwart/ fluor geel.
NB. stuurlint moet er nog op (Fizik zwart glossy), remkabels en voorvork (definitief) inkorten.
Laat Harderwijk maar komen
Mooie paintjob, dmmdzm! Ziet er mooi uit als alleen de binnenkant van de voor- en achtervork zijn gespoten. Misschien zou je nog eens na kunnen denken over de kleur van de bandjes? Helemaal zwart zal toch mooier staan (imho)
-
- Forum-lid HC
Snuf, ooit gehoord van Dugast tubes? Ga maar 'ns googelen en kijk of je geheel zwarte tegenkomt. Ik denk van niet. Dit zijn nl speciaal voor de CX gemaakte tubes waarop de wereldtop in het veldrijden en ook de rest z'n rondjes draait. Er wordt een profiel, afhankelijk van de ondergrond opgelijmt en is een puur nederlands product.
Men zegt de koning onder de tubes, dus wil je echt meedoen dan moet je Dugast hebben.
Men zegt de koning onder de tubes, dus wil je echt meedoen dan moet je Dugast hebben.
@Snuf; Ik heb wel witte Dugasten. Mag dat wel van de fietspolitie ?
Kan voor de foto er wel draadwielen (met zwarte bandjes) in steken, maar daar rij ik toch nooit op!
Dit zijn overigens mijn trainingswielen. De wedstrijdwielen zijn 38mm carbon tubes, waarbij ik de keuze heb uit: Dugast, Dugast of....Dugast
Uiteraard met 3 verschillende profielen
Fotootje zal ik wel posten als alle tubes gekit zijn
Kan voor de foto er wel draadwielen (met zwarte bandjes) in steken, maar daar rij ik toch nooit op!
Dit zijn overigens mijn trainingswielen. De wedstrijdwielen zijn 38mm carbon tubes, waarbij ik de keuze heb uit: Dugast, Dugast of....Dugast
Uiteraard met 3 verschillende profielen
Fotootje zal ik wel posten als alle tubes gekit zijn