Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

jimbo
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 12 sep 2005 22:22

jimbo 02 dec 2005 21:59

Das een goeie plek om je verjaardag te vieren. T is jammer dat ik geen waterfiets heb.


Jaja ik weet het het kan ook over land maar dat is net een tikkie te ver voor mij.
CC, agr 100; limo 100

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 03 dec 2005 08:34

Prettige vakantie en verjaardag toegewenst , in Egypte.

Hebben ze daar wel een Abraham !!
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

swind
Forum-lid
Berichten: 461
Lid geworden op: 30 okt 2005 20:14

swind 03 dec 2005 09:29

Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 03 December 2005

Prettige vakantie en verjaardag toegewenst , in Egypte.Hebben ze daar wel een Abraham !!

 Ibrahim kennen ze daar vast wel.
Als ie gaar is kom ik terug

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 03 dec 2005 18:12

Vandaag weer clubtraining gehad (nadat het vorige was afgelast, stelletje watjes).3,25 uur, voornamelijk door het bos. Iets meer dan 80 km
Ik had geen goede benen, en voelde me wat slapjes. Maar ja wel goed genoeg.We gingen voor grootste deel trainen in het bos (Lutterzand). Het werd weer, zoals gewoonlijk, ouderwets hard rijden. Waar ik geen zin had om aan deel te nemen. Duur is immers het sleutel woord. Maar ja ik ontkwam er niet aan soms intensief te gaan, wat op zich ook niet zo erg was.Maar bij de 2 wedstrijdjes deed ik het mooi rustig aan.
Op einde training deden we wedstrijdje op de weg; 5 km met op het einde de Oldenzaalse bult (400 mtr vrij steil).Er waren 3 man direct weg en ik reed het gat gezwind dicht (wind tegen). Toen ze stil vielen trok ik hem door, maar ik voelde de benen blokkeren. En halverwege de klim kwamen er 8 man overheen.
De duurbasis is er duidelijk, want iedereen was behoorlijk kapot, terwijl ik me nog vrij fris voelde. Maar ik mis nog de anaerobe capaciteit; ik kan hem niet doortrekken.Maar goed het is begin December, dus waar hebben we het over.
 
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 03 dec 2005 19:02

Quote: Origineel geplaatst door thunderroad op 03 December 2005
leuke post met die routeplaatjes




Om de route op plaatjes 15 uit te leggen :

De koning van Spanje ( klim 26 ) op tot 3sprong linksaf ( 4) , ( na steile afdaling ) onderaan rechtsaf (5) tot dat je onderaan de voet van klim 27 komt ( kort maar krachtige klim , 400 mtr met een max van tussen 17-21 % ), Bovenaan rechtsaf (4) en ( na steile afdaling ) nu linksaf (5)richting lus met klim 28 erin. Daarna via een afdaling kom je na rechtsaf te slaan bij (5) uit bij klim 29 ( die steile afdaling is dus nu een steile klim )
, waarna de korte klim 27 nu afdaling wordt richting Partij.



Oftewel : Klim 26 >> bij 4 linksaf en bij 5 rechtsaf >> klim 27 >> weer bij 4 aangekomen nu rechtsaf en bij 5 nu linksaf naar de grote lus voor klim 28 >> nu bij 5 rechtsaf voor klim 29 om bij 3de keer 4 linksaf af te dalen richting Partij .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

juri
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 nov 2005 19:26

juri 03 dec 2005 22:53

Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 03 December 2005


Vandaag weer clubtraining gehad (nadat het vorige was afgelast, stelletje watjes).3,25 uur, voornamelijk door het bos. Iets meer dan 80 km
Ik had geen goede benen, en voelde me wat slapjes. Maar ja wel goed genoeg.We gingen voor grootste deel trainen in het bos (Lutterzand). Het werd weer, zoals gewoonlijk, ouderwets hard rijden. Waar ik geen zin had om aan deel te nemen. Duur is immers het sleutel woord. Maar ja ik ontkwam er niet aan soms intensief te gaan, wat op zich ook niet zo erg was.Maar bij de 2 wedstrijdjes deed ik het mooi rustig aan.
Op einde training deden we wedstrijdje op de weg; 5 km met op het einde de Oldenzaalse bult (400 mtr vrij steil).Er waren 3 man direct weg en ik reed het gat gezwind dicht (wind tegen). Toen ze stil vielen trok ik hem door, maar ik voelde de benen blokkeren. En halverwege de klim kwamen er 8 man overheen.
De duurbasis is er duidelijk, want iedereen was behoorlijk kapot, terwijl ik me nog vrij fris voelde. Maar ik mis nog de anaerobe capaciteit; ik kan hem niet doortrekken.Maar goed het is begin December, dus waar hebben we het over.
 


Ik heb vrijwel hetzelfde gedaan.
Verzamelen op de Tankenberg, daar eerst 7 keer dat steile zandpaadje op sprinten. Beetje bijkomen, uitfietsen en daarna een tijdritje naar het Lutterzand. Daar weer bijkomen, beetje tikkertje enzo doen. Daarna wedstrijdje en koppelkoers, waar ik nog bijna een hond tussen de spaken had zitten . En op het eind eveneens een wedstrijdje van 5 km naar de top van de Oldenzaalse Bult. Toen nog een kop thee gedronken bij mijn Tante die op de top van de Oldenzaalse bult woont, toen ik weg wou fietsen was een van mijn neefjes nog zo lollig om een stok in mijn achterwiel te steken waardoor ik nu met een gebroken spaak zit.

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 03 dec 2005 22:57

Quoten: Origineel geplaatst door Juri op 03 December 2005


Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 03 December 2005


Vandaag weer clubtraining gehad (nadat het vorige was afgelast, stelletje watjes).3,25 uur, voornamelijk door het bos. Iets meer dan 80 km
Ik had geen goede benen, en voelde me wat slapjes. Maar ja wel goed genoeg.We gingen voor grootste deel trainen in het bos (Lutterzand). Het werd weer, zoals gewoonlijk, ouderwets hard rijden. Waar ik geen zin had om aan deel te nemen. Duur is immers het sleutel woord. Maar ja ik ontkwam er niet aan soms intensief te gaan, wat op zich ook niet zo erg was.Maar bij de 2 wedstrijdjes deed ik het mooi rustig aan.
Op einde training deden we wedstrijdje op de weg; 5 km met op het einde de Oldenzaalse bult (400 mtr vrij steil).Er waren 3 man direct weg en ik reed het gat gezwind dicht (wind tegen). Toen ze stil vielen trok ik hem door, maar ik voelde de benen blokkeren. En halverwege de klim kwamen er 8 man overheen.
De duurbasis is er duidelijk, want iedereen was behoorlijk kapot, terwijl ik me nog vrij fris voelde. Maar ik mis nog de anaerobe capaciteit; ik kan hem niet doortrekken.Maar goed het is begin December, dus waar hebben we het over.
 


Ik heb vrijwel hetzelfde gedaan,
Verzamelen op de Tankenberg, daar eerst 7 keer dat steile zandpaadje op sprinten. Beetje bijkomen, uitfietsen en daarna een tijdritje naar het Lutterzand. Daar weer bijkomen, beetje tikkertje enzo doen. Daarna wedstrijdje en koppelkoers. En op het eind ook een wedstrijdje van 5 km naar de top van de Oldenzaalse Bult..


Jij bent vast bekend bij OWC.En de Naam Mensink komt mij bekend voor. Wouter ken ik wel.....jij ook?
Je hebt toch niet toevallig mee gedaan met de belofte/elite trainingen of wel? Lijkt me stug aangezien je Mensink in je email hebt staan en er was (naar mijn weten) geen mensink aanwezig.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

juri
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 nov 2005 19:26

juri 03 dec 2005 23:05

Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 03 December 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Juri op 03 December 2005


Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 03 December 2005


Vandaag weer clubtraining gehad (nadat het vorige was afgelast, stelletje watjes).3,25 uur, voornamelijk door het bos. Iets meer dan 80 km
Ik had geen goede benen, en voelde me wat slapjes. Maar ja wel goed genoeg.We gingen voor grootste deel trainen in het bos (Lutterzand). Het werd weer, zoals gewoonlijk, ouderwets hard rijden. Waar ik geen zin had om aan deel te nemen. Duur is immers het sleutel woord. Maar ja ik ontkwam er niet aan soms intensief te gaan, wat op zich ook niet zo erg was.Maar bij de 2 wedstrijdjes deed ik het mooi rustig aan.
Op einde training deden we wedstrijdje op de weg; 5 km met op het einde de Oldenzaalse bult (400 mtr vrij steil).Er waren 3 man direct weg en ik reed het gat gezwind dicht (wind tegen). Toen ze stil vielen trok ik hem door, maar ik voelde de benen blokkeren. En halverwege de klim kwamen er 8 man overheen.
De duurbasis is er duidelijk, want iedereen was behoorlijk kapot, terwijl ik me nog vrij fris voelde. Maar ik mis nog de anaerobe capaciteit; ik kan hem niet doortrekken.Maar goed het is begin December, dus waar hebben we het over.
 


Ik heb vrijwel hetzelfde gedaan,
Verzamelen op de Tankenberg, daar eerst 7 keer dat steile zandpaadje op sprinten. Beetje bijkomen, uitfietsen en daarna een tijdritje naar het Lutterzand. Daar weer bijkomen, beetje tikkertje enzo doen. Daarna wedstrijdje en koppelkoers. En op het eind ook een wedstrijdje van 5 km naar de top van de Oldenzaalse Bult..


Jij bent vast bekend bij OWC.En de Naam Mensink komt mij bekend voor. Wouter ken ik wel.....jij ook?
Je hebt toch niet toevallig mee gedaan met de belofte/elite trainingen of wel? Lijkt me stug aangezien je Mensink in je email hebt staan en er was (naar mijn weten) geen mensink aanwezig.

Ja, ben 1e jaars junior bij OWC. Was dan ook de junioren training...

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 04 dec 2005 10:40

Quoten: Origineel geplaatst door Juri op 03 December 2005

Ja, ben 1e jaars junior bij OWC. Was dan ook de junioren training...


Dan heb je training gehad van Frank.
Hoe beviel het, heeft hij jullie nog een beetje laten afzien.......... (hoewel dat in dit tijdstip v.h. jaar natuurlijk niet de bedoeling is)
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

swind
Forum-lid
Berichten: 461
Lid geworden op: 30 okt 2005 20:14

swind 04 dec 2005 19:09

Vandaag, lekker buiten ongeveer 3 uur buiten gefietst. Alleen het laatste half uur wat regen gehad. Dat is wel weer lekker zo buiten fietsen na 2 weken binnen spinnen.
Van Nijmegen door de Ooij polder naar Millingen aan de rijn, via bimmen naar Wyler van Wyler naar het Wylermeer en toen via de Ooij weer terug naar Nijmegen. Daarna ben ik een uurtje bezig om al de modder van de polderwegen van me fiets te halen!
Als ie gaar is kom ik terug

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 04 dec 2005 19:16

Vandaag de Toertocht in Boekel gereden , lengte 44km ipv 40 km. Mijn benen waren redelijk allen mijn rechter kant van mijn onderrug hielp niet mee.
2 uur en 14 min , 19,7 km/u .

Wel ergens anders gelezen dat er iemand de sloot in was gereden , hij had het misschien ietsjes te warm !!
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Plaats reactie