Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
- Wolfhound32
- Forum-lid
Mijn 65 - 70 km per dag doen er dan wel weer toe.
Als iedereen (wereldwijd) die nu 2,4 km met de auto forenst dat net als jij met de fiets zou gaan doen, zou dat nogal een verschil makenvrderuiter schreef:Die 2,4 km van mij zal het verschil niet gaan maken, vrees ik...
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid
Hmm. 168 km enkele reis hier. Is wel een mooi ritje, maar om het werk/*woon* te maken (ipv alleen werk) wordt dan een dikke 300 km, en dat zou een pr voor op 1 dag zijn. En eigenlijk word ik dan ook nog geacht om tussen heen- en terugrit nog iets qua werk te doen...
Gaat 'm niet worden denk ik.
Gaat 'm niet worden denk ik.
Heerlijk! Weer een dag lekker gefietst
- Wolfhound32
- Forum-lid
Doe ik 3x in de week. Poedeltje naakt, inzepen met een nat gemaakte theedoek met koud water (dat dan weer wel). Ben je als je klaar bent heerlijk fris en fit.sjoerdth schreef:Heb ook geen douche op het werk en om nou bij een wastafel met een washandje te gaan staan op kantoor vind ik ook weer zoiets.
Hier ook geen douche op het werk. En de washandje/theedoek oplossing begin ik niet an .Wolfhound32 schreef:Doe ik 3x in de week. Poedeltje naakt, inzepen met een nat gemaakte theedoek met koud water (dat dan weer wel). Ben je als je klaar bent heerlijk fris en fit.sjoerdth schreef:Heb ook geen douche op het werk en om nou bij een wastafel met een washandje te gaan staan op kantoor vind ik ook weer zoiets.
Anders zou ik graag regelmatig de 50 km enkele reis naar m'n werk en terug fietsen. Ik fiets wel 3 a 5 maal per week m'n rondje van 16 km voor ik naar het werk ga.
Keep On Harking !
Gewoon elke dag 200 km . fietsen.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Of gewoon een dagje niet en dan de volgende dag 400km. Dat kan ook.
- Forum-lid HC
200km per dag is veel en fysiek zwaar, maar het grootste probleem lijkt me waar haal je de tijd vandaan? Zelfs met een hoog gemiddelde zit je nog 6u per dag op de fiets. Met wat eten, douchen, schoonmaken en onderhoud praat je over een volle werkdag van 8 uur en dat 7 dagen in de week 4 weken lang. Lijkt me wel prachtig om een keer te doen .