Garmin Edge 1000
Ik heb hier om precies te zijn 1x last van gehad sinds ik hem heb gekocht in december 2015 (ritje of 50-75 denk ik). Dit was vorige week zaterdag, en toen zat er een tijdspunt met inhoud 00.00u in op het begin (vrij willekeurig). Strava geeft aan dat dit regelmatig voorkomt bij Garmin computers. Ik vond het ook erg veel moeite om het te corrigeren overigens , ben automatische uploads gewend. De reden achter de fout kon ik niet achterhalen. Laatste keer deed hij het weer probleemloos.
net kleine update omdat ik morgen 1e keer ff ritje wil doen en alle gegevens zijn weg
sensors en gegevensschermen moet ik allemaal opnieuw instellen
iemand dit ook gehad?
nu heb ik aan karten
standard basemap ingeschakeld
garmin cycle map uitgeschakeld
ofm ingeschakeld
DEM mao ingeschakeld
Geo code map ingeschakeld
klopt dit een beetje want met de kaarten is nogal een gegoochel vind ik
sensors en gegevensschermen moet ik allemaal opnieuw instellen
iemand dit ook gehad?
nu heb ik aan karten
standard basemap ingeschakeld
garmin cycle map uitgeschakeld
ofm ingeschakeld
DEM mao ingeschakeld
Geo code map ingeschakeld
klopt dit een beetje want met de kaarten is nogal een gegoochel vind ik
Het is aan te raden slechts één kaart tegelijk aan te zetten.
Intussen al contact gehad met Garmin België. Ook daar werd er voorgesteld om te proberen met andere kabels en computers. Morgen verwacht ik terug een mail ... Wordt vervolgd. Ik hoop dat men snel uitsluitsel kan geven hoe men het kan/wil oplossen. Desnoods trein ik even naar Brussel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Benieuwd of de geruchten dat er op het Sea Otter festival een opvolger van de 1000 komt kloppen. Zou wel eens tijd worden.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Nouja ik mis niet echt iets, behalve langere accuduur en misschien en wat mooier/groter scherm in dezelfde maat behuizing. Ik vind de 1000 echt een goed en mooi apparaat.
Wat custom instellingen zou leuk zijn, maar das puur software. Vier datavelden op de kaart bv.
Wat custom instellingen zou leuk zijn, maar das puur software. Vier datavelden op de kaart bv.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daar heb je hem al te pakken . En dan icm een significante verhoging van de resolutie.wasbeer2006 schreef: langere accuduur en misschien en wat mooier/groter scherm in dezelfde maat behuizing. I
Ding is van april 2014, dat kan toch inmiddels wel beter zou je zeggen. Blijft gewoon jammer dat er niet meer serieuze concurrentie is op die markt.
Less is bore
Scherm dat normaal reageert op mijn vingers zou ook fijn zijn.
Geen 4 datavelden op de kaart is ridicuul, maar voor die 5 ritten per jaar dat ik met navi rijd nog mee te leven.
Geen 4 datavelden op de kaart is ridicuul, maar voor die 5 ritten per jaar dat ik met navi rijd nog mee te leven.
Laatst gewijzigd door havana op 14 mar 2017 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Opladen lukt. Eigenlijk kan ik alles, behalve het toestel zichtbaar krijgen op mijn computer. En net dat is onontbeerlijk om een backup te maken of terug te zetten. Ook ritten op de Edge plaatsen is vele keren makkelijker. Mocht Garmin er nu eens voor zorgen dat je die backup kan doen via een iPhone/iPad, dan zou ik het toestel niet moeten opsturen.Pieter883 schreef:Opladen lukt ook niet meer?
Idd wat meer datavelden op de kaart zou mooi zijn, verders Top apparaat!wasbeer2006 schreef:Ik vind de 1000 echt een goed en mooi apparaat.
Vier datavelden op de kaart bv.
Qua accuduur ook nooit in de problemen gekomen, een beetje tweaken en de accu gaat echt lang mee.
YFood !!!