Fons bikes
Och gut och och guttegut,..... Wat is die Fons toch zielig. Zo'n lieve aardige meneer. Niemand wil met hem vriendjes worden, iedereen is tegen hem. Hij wordt van alles en nog wat beschuldigd. En hij doet het ook nooit goed.
Ik heb echt medelijden met hem,... kwijl kwijl kwijl,.....
God,.. wat ben ik blij dat die oplichter zijn onzin niet meer komt verkopen
En,.... nee Fonske. Hier niet op reageren. Een man een man, een woord een woord. En nu opzouten
Ik heb echt medelijden met hem,... kwijl kwijl kwijl,.....
God,.. wat ben ik blij dat die oplichter zijn onzin niet meer komt verkopen
En,.... nee Fonske. Hier niet op reageren. Een man een man, een woord een woord. En nu opzouten
Live fast; die young. mijn blog
Tja, zoals ik al een paar keer gepost heb: de typische narcistische reactie. "De anderen zijn zeker fout, Ik ben fantastisch en doe alles goed....": "Iedereen vindt mij leuk behalve het Fiets forum dus het Fiets forum is zeker fout." En dan de slachtofferrol opzoeken.
Laatst gewijzigd door roelw op 10 mei 2019 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Denk je echt dat Jos zich zo voelt?
Alles terug lezend zie ik alleen iemand schrijft dat ie zich onbegrepen voelt, maar eigenlijk schrijft ie dat hij boos is dat hij klem is gezet en alle onzin van hem is weerlegd.
Hij kan zich alleen niet zo goed uiten
Alles terug lezend zie ik alleen iemand schrijft dat ie zich onbegrepen voelt, maar eigenlijk schrijft ie dat hij boos is dat hij klem is gezet en alle onzin van hem is weerlegd.
Hij kan zich alleen niet zo goed uiten
Less is bore
- Supergrover
- Forum-lid HC
Op mijn vraag naar Janneke-gate en of de koffie klaar staat krijg ik een pb waarin Jos zegt dat de koffie niet klaar staat maar vers gezet wordt...
Typisch.....
Dus het zal niet over het door jouw aangedragen onderwerp gaan. Hoe transparent kun je (niet) zijn.Supergrover schreef: ↑10 mei 2019 19:46Op mijn vraag naar Janneke-gate en of de koffie klaar staat krijg ik een pb waarin Jos zegt dat de koffie niet klaar staat maar vers gezet wordt...
Typisch.....
Komt er niet zolang iedere gelaten scheet wordt gevolgd door serieus bedoelde reply's
Het is me volstrekt een raadsel waarom sommigen nog 1 woord vuil maken aan Jos /Fons.
Het is me volstrekt een raadsel waarom sommigen nog 1 woord vuil maken aan Jos /Fons.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Nu ben ik het niet altijd eens met Keezx , maar nu een dikke +1 vlgs mij is dit ook pas mijn 2e reactie in dit topic.
Laatst gewijzigd door rene op 11 mei 2019 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless