La Vuelta 2023
Morgen een groepje vooruit voor de winst gok ik. Ik zet in op Gregoire.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Misschien helpt als er nog iets verrassend gebeurt in de Vuelta? 123tjes van Jumbo, etappezeges van Remco en een sprinter die een vlakke etappe wint, heel inspirerend was het dus niet de laatste week. De grote Jumbo- en Remcoshow, daar gaat het hier om.
Campagnolo Ultra Dork
Vorig jaar won Koen Bouwman in de Giro 2 etappes en de bergtrui. Ik geloof niet dat dat 130+ pagina's gedram opleverde.
-
- Forum-lid
Vorig jaar Carapaz in de Vuelta, drie overwinningen en de bergtrui.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Blijkbaar had jij ook hoge verwachtingen van Remco en ben je dus erg teleurgesteld dat hij die niet heeft ingelost.daniel1975 schreef: ↑15 sep 2023 17:17Dit dus, niks aan toe te voegen.
Ik vind het bijzonder dat er nu mensen doen alsof RE een fantastische EDIT: Vuelta conform zijn doelen rijdt. Nee, nee, nee!
Ruim gefaald in zijn doelstelling en daarna netjes gepakt wat hij nog pakken kon. Daar heb ik overigens groot respect voor.
Maar hij moet zijn waffel houden over “ruimte krijgen” en de aanbidders moeten niet doen als RE ff alles aan gort rijdt.
Caruso wordt aangehaald, maar van een ouwe vos over zijn hoogtepunt als Costa kan hij niet eens weten.
Oh en: “hij moet zijn waffel houden”
Really?! Dus jij bepaalt even dat een profrenner die wereldkampioen is (en was), die nationaal kampioen is, die meerdere etappes wint in een grote ronde, die meerdere etappes wint in grote rondes, die klassiekers wint en die zichzelf bij zijn nekvel grijpt na een tegenslag gewoon moet zwijgen?!
Ik vraag me oprecht af wie van jullie twee hier nu degene is die zoveel spatjes heeft!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Maar hij werd ook niet zo overdreven opgehemeld, niet in de pers en niet in de media. Idem voor Carapaz in de Giro. Dat is de meest vergelijkbare situatie met die van nu. Trek je aan de ene kant teveel in het extreme, dan krijg je tegenreactie.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
@enzzo: volgens mij schrijf ik “groot respect “. …..
Maar die maniertjes, dat gezaag dat ie geen ruimte kreeg van Jumbo, etc. Stop daar gewoon mee, je bent geen voetballer meer.
Maar die maniertjes, dat gezaag dat ie geen ruimte kreeg van Jumbo, etc. Stop daar gewoon mee, je bent geen voetballer meer.
Less is bore
-
- Forum-lid
Of zoals Geert Wilders zei: "Doe ff normaal joh"Enzzo schreef: ↑15 sep 2023 23:58Blijkbaar had jij ook hoge verwachtingen van Remco en ben je dus erg teleurgesteld dat hij die niet heeft ingelost.daniel1975 schreef: ↑15 sep 2023 17:17Dit dus, niks aan toe te voegen.
Ik vind het bijzonder dat er nu mensen doen alsof RE een fantastische EDIT: Vuelta conform zijn doelen rijdt. Nee, nee, nee!
Ruim gefaald in zijn doelstelling en daarna netjes gepakt wat hij nog pakken kon. Daar heb ik overigens groot respect voor.
Maar hij moet zijn waffel houden over “ruimte krijgen” en de aanbidders moeten niet doen als RE ff alles aan gort rijdt.
Caruso wordt aangehaald, maar van een ouwe vos over zijn hoogtepunt als Costa kan hij niet eens weten.
Oh en: “hij moet zijn waffel houden”
Really?! Dus jij bepaalt even dat een profrenner die wereldkampioen is (en was), die nationaal kampioen is, die meerdere etappes wint in een grote ronde, die meerdere etappes wint in grote rondes, die klassiekers wint en die zichzelf bij zijn nekvel grijpt na een tegenslag gewoon moet zwijgen?!
Ik vraag me oprecht af wie van jullie twee hier nu degene is die zoveel spatjes heeft!
Je zit inmiddels 'redelijk hoog' in de irritatiezone bij de meesten hier.