Politiek
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een immens slecht en verwerpelijk zwaktebod is die post zeg.
Het er niet mee eens zijn en dan maar uitschelden voor nazi. Kwaliteitje hoor
Less is bore
Gelukkig weet ik dan weer niet wat "rechtsbruin" betekent. (Nu dus wel, al zocht ik het wel in die richting). Maar als je anderen beschuldigd van niet te kunnen/willen discussiëren moet je zelf toch een andere houding aannemen zou ik denken.
Doe even normaal joh, volgens mij spoor jij niet met jouw opmerking over 'de rechtsbruine meute'.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid HC
Bedoelen jullie deze meute?..? Of juist die andere
Haha is n beetje zoals die belgische milieupipo die op autovrije zondag met de taxi naar een lezing ging. 12km fietsen was echt iets too much…
Allemaal voor de buhne en er zelf niet onder willen lijden..
Variant op t thema links lullen en rechts zakken vullen…
Allemaal voor de buhne en er zelf niet onder willen lijden..
Variant op t thema links lullen en rechts zakken vullen…
Mwa, wat er af en toe aan onderbuikdiaree hier voorbij komt, past in het discours van rechtsbruin, maar soit.
Die brandweerwagenpipo spoort niet echt, maar om die nu de maat van alle demonstranten te laten zijn.
Wonderlijk overigens, hoeveel kampeerbrandweerwagens er rondrijden.
Die brandweerwagenpipo spoort niet echt, maar om die nu de maat van alle demonstranten te laten zijn.
Die er nog maar een schepje bovenop.fatmodul schreef: ↑24 sep 2023 19:34 Mwa, wat er af en toe aan onderbuikdiaree hier voorbij komt, past in het discours van rechtsbruin, maar soit.
-
- Forum-lid
Ik opper een forumvoorzitter die de discussie in goede banen kan leiden. Het niveau is enigszins bedroevend te noemen.
Of gewoon het politiek topic sluiten?ColumsbusMJ schreef: ↑24 sep 2023 20:13 Ik opper een forumvoorzitter die de discussie in goede banen kan leiden. Het niveau is enigszins bedroevend te noemen.