Rose (voorheen Red Bull)
-
- Forum-lid
Klein vraagje;
ik zit eraan te denken om de sl-pro 3000 te bestellen
maar weten jullie hoe het zit met onderhoudsservice?
Ik woon in Amsterdam en voor zover ik weet zijn er geen
winkels die samenwerken met Red Bull. En om bij elke beurt
naar Duitsland te moeten zit ik nou niet echt op te wachten hehe
ik zit eraan te denken om de sl-pro 3000 te bestellen
maar weten jullie hoe het zit met onderhoudsservice?
Ik woon in Amsterdam en voor zover ik weet zijn er geen
winkels die samenwerken met Red Bull. En om bij elke beurt
naar Duitsland te moeten zit ik nou niet echt op te wachten hehe
-
- Forum-lid
Daar was ik al bang voor.. Helaas is de gemiddelde fietsenmaker in Amsterdam dermate asociaal dat ze dat niet snel zullen doen :l
Iemand een mooi alternatief na de RB?
Iemand een mooi alternatief na de RB?
Hoe vaak heeft je fiets een onderhoudsbeurt nodig?? 1x per jaar..... Maak dan een afspraak bij Rose en in de tijd dat ze met je fiets bezig zijn, ga je je vermaken in de mooie winkel en koop je wat nieuwe spulletjes. Maak wel een telefonische afspraak, want er zijn, voor met name de zaterdagen, lange wachttijden.
-
- Forum-lid
Daar gaat je pa dan heel erg fijn van genieten. Heb hetzelfde frame alleen anders afgemonteerd en na een paar carbon frames doet deze absoluut niet onder. Super karretje.
patmaessen schreef:Daar gaat je pa dan heel erg fijn van genieten. Heb hetzelfde frame alleen anders afgemonteerd en na een paar carbon frames doet deze absoluut niet onder. Super karretje.
Dat denk ik ook wel, vind het zelf ook een erg mooie fiets (heb hem dan ook voor hem uitgekozen). Z'n oude fiets is een Jan Janssen uit midden jaren '90 dus ik mag toch hopen dat hij het verschil gaat merken
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3
Hij zal hier zeker tevreden mee zijn : superfietsen.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;