Trek
Vind het helemaal niks. Lelijke tubes, lompe Arione, afzichtelijke bidonhouders, lelijke Campa-shifters, frame vind ik ook niks en van een Trek met Campa word ik sowieso niet warm of koud. Wat ik ooit nooit mooi heb gevonden zijn die 27,2 mm zadelpennen in Trek-frames.
"Helemaal niks" in de zin van "niet mooi"
Twee weken geleden nieuwe Bontrager bidonhouders gemonteerd.
Vorig jaar is er ook een nieuwe kortere stuurpen opgekomen, ivm de houding op de fiets.
Na de poetsbeurt gelijk een foto gemaakt
Vorig jaar is er ook een nieuwe kortere stuurpen opgekomen, ivm de houding op de fiets.
Na de poetsbeurt gelijk een foto gemaakt
Race: Trek 1.7 Shimano 105
MTB: Merida Big Nine 700 tft
MTB: Merida Big Nine 700 tft
wat vinden jullie van de verf op een madone? Ik heb nu 3 jaar een madone (super fiets) maar vind dat de verf niet echt sterk is en dat hij heel snel bekrast (en meer) is! Verf kan totaal niet tegen een stootje.
wat zijn jullie bevindingen?
wat zijn jullie bevindingen?
Hier totaal geen problemen met de lak van mijn Madone. Heb wel alle plaatsen waar de kabels het frame raken voorzien van rubbertjes voor extra bescherming van de kwetsbare plekken. Sterker nog ik ben onder de indruk van de lak na bijna twee seizoenen. Sterkte van de lak kan ook afhangen van de kleur weet ik uit ervaring.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
Omdat men frame van mijn Trek Madone 6.9 van 2009 een klein scheurtje had aan de zadelmast heb ik deze laten opsturen naar Trek.
Na een aantal weken wachten kreeg ik het goede nieuws dat ik een nieuw frame kreeg.
Het gaat hier om een frame van een Madone 6.5 van 2011.
Hier enkele foto's:
Uploaded with ImageShack.us
Na dat ik terug ben van verlof begin juni,kan ik eindelijk nieuwe onderdelen gaan halen om de kader af te monteren.
Foto's volgen als de fiets in elkaar staat.
Na een aantal weken wachten kreeg ik het goede nieuws dat ik een nieuw frame kreeg.
Het gaat hier om een frame van een Madone 6.5 van 2011.
Hier enkele foto's:
Uploaded with ImageShack.us
Na dat ik terug ben van verlof begin juni,kan ik eindelijk nieuwe onderdelen gaan halen om de kader af te monteren.
Foto's volgen als de fiets in elkaar staat.
Trek Madone 6.5 2011
Als groep heb ik een Sram Force in gedachte,had hier nog een campagnolo chorus 10 speed groep liggen van 1 van mijn vorige fietsen maar die heb ik verkocht ,omdat ik vind dat campagnolo niet op een Trek past.
Het stuur(bontrager carbon) en zadel heb ik nog van het oude frame en ga ik terug gebruiken.
Als wielen ben ik er nog niet uit Bontrager race lite's, mavic cosmic elite of mavic ksyrium elite.Van wielen ken ik niet zoveel dus ik moet nog even zoeken naar reviews welke het beste zijn.
Het stuur(bontrager carbon) en zadel heb ik nog van het oude frame en ga ik terug gebruiken.
Als wielen ben ik er nog niet uit Bontrager race lite's, mavic cosmic elite of mavic ksyrium elite.Van wielen ken ik niet zoveel dus ik moet nog even zoeken naar reviews welke het beste zijn.
Trek Madone 6.5 2011
- daniel1975
- Forum-lid HC
NIet past? Waarom niet?
Ik heb ook een SR groep op mijn S-works gezet. Knapt ie aardig van op
(en maakt fiets ook beetje uniek)
Ik heb ook een SR groep op mijn S-works gezet. Knapt ie aardig van op
(en maakt fiets ook beetje uniek)
Less is bore
Daniel,ik vind gewoon dat campagnolo niet onder een Trek hoort,maar dat is een persoonlijke keuze.
Plus de nieuwe force groep in zwart en wit gaat in mijn ogen veel mooier zijn op dit frame,of het beter is dat zal de tijd moeten uitwijzen.
Plus de nieuwe force groep in zwart en wit gaat in mijn ogen veel mooier zijn op dit frame,of het beter is dat zal de tijd moeten uitwijzen.
Trek Madone 6.5 2011