Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 04 dec 2005 19:16

Zo ik ga vanavond ,dus tot 12December zal ik waarschijnlijk of line zijn .
De groeten en fiets ze (Let een beetje op big rosa )
cornelli racing cycles Uden

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 04 dec 2005 23:18

De weersvoorspelling van zagen er voor vanochtend al dagenlang heel slecht uit. Er zou veel regen gaan vallen. Maar gelukkig is ons klimaat heel grillig. Vanochtend vroeg scheen hier het zonnetje al en ik zag op de regenradar geen neerslag van betekenis dus...
....Was het echt heerlijk om te fietsen. Niet meer zo koud, weinig wind, geen regen en het zonnetje kwam regelmatig door. Heb 2 uurtjes lekker door getrapt. Na de tips en adviezen van Casran en Coulthard bewust rustig aan gedaan. Klein verzet (kleine plaat) en mijn snelheid lag voortdurend tussen de 28 en 30 km per u.  Kan het alleen niet laten om lekker hard tegen de viaducten op te knallen.
Ondanks het feit dat het alweer 1 week geleden is dat men hier gepekeld heeft heb ik toch maar mijn oude "Jan Janssen" gepakt en niet mijn nieuwe fietsje. Ik weet eigenlijk niet hoe lang je nog last blijft houden van pekel.
Het was ook leuk om weer eens wat meer collega fietsers tegen te komen..!
"Afstappen is geen optie"

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 04 dec 2005 23:20

Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 04 December 2005


Zo ik ga vanavond ,dus tot 12December zal ik waarschijnlijk of line zijn .
De groeten en fiets ze (Let een beetje op big rosa )


Weet zeker dat ze Internetcafe's hebben in Cairo...
Natuurlijk letten wij allemaal op "de mascotte" van dit Forum.....
"Afstappen is geen optie"

wegpiraat
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 nov 2005 14:28

wegpiraat 05 dec 2005 13:07

(lekker zeg, tweede keer! heel stuk lopen tikken,per ongeluk verkeerde knop(pen): alles weg!!) zucht.
gisteren d1 ritje gaan, (op aanraden!) zag er prima uit het weer, geen wolkje te bekennen op de radar.. maar toen ik eindelijk op de fiets zat en net op het verste punt zat, ben ik me toch een partij natgeregend. weer de boterhamzakjes vol water. ai.
het laatste kwartier werd dus geen d1, maar een zo snel mogelijk naar huis, want het begon toen echt te zeiken.
was de eerste keer dat ik buiten reed met hartslagmeter. extensieve duur klinkt erg langzaam, maar valt eigenlijk best mee. gewoon stayertempo. denk dat ik op lange ritten afgelopen zomer(120-155km),toch best veel in d1 heb getraind. alleen de tweede helft ging dan vaak (een stuk) sneller om dan soms compleet uitgewoond thuis te komen.  2,5 uur, 29.4 gem, hs 135 (maar op de viaducten viel ie uit, vaag)
zaterdag ook gefietst met een vriend van me, die net is gaan racefietsen. werd een erg rustige rit. hs 122, 2:45 23.8 gem. was erg gezellig, maar als training niet echt veel toegevoegde waarde. de laatste 20min zelf nog hard naar huis gereden, dus de hs van daarvoor lag nog lager. zie je wel mooi, hoeveel progressie je maak in dik twee jaar.
 
 

juri
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 nov 2005 19:26

juri 05 dec 2005 21:10

Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 04 December 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Juri op 03 December 2005

Ja, ben 1e jaars junior bij OWC. Was dan ook de junioren training...


Dan heb je training gehad van Frank.
Hoe beviel het, heeft hij jullie nog een beetje laten afzien.......... (hoewel dat in dit tijdstip v.h. jaar natuurlijk niet de bedoeling is)


Training ging wel lekker.. Af en toe is het behoorlijk afzien, maar er zit voldoende rust in de training
Dit is mijn eerste jaar dat ik echt serieus met fietsen bezig ben. Kan wel duidelijk voelen dat ik serieus ben verbeterd de afgelopen weken. Iedere week kan ik het weer makkelijker bijhouden

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 07 dec 2005 22:18

Ondanks het natte weer toch ruim 1,5 uur gefietst. Waarvan 1 uur op het industr.terrein Daar waren de wegen behoorlijk nat maar dat weerhield er enkelen niet van om zo tussen de 40 a 45 km per uur door de bochten te vliegen. Ik kan deze mannen elke week steeds beter en langer bijhouden. Lange tijd had ik er zelfs lol in. Maar nadat ik een tijdje op kop had gefietst moest ik er bij de volgende  tempo versnelling toch af.
Het was alleen jammer dat er maar enkele van "onze" tourclub de moeite hadden genomen om te komen terwijl "de Bikers" uit Heeswijk Dinter er weer eens met een heel peloton waren.
En mijn nieuwe overschoentjes zijn echt geweldig...! Dank je wel Sinterklaas..!!!! Bij thuiskomst zaten ze helemaal onder de modder. Heb ze toen buiten, terwijl ik ze nog aan had, onder de kraan gehouden. Hierbij bleven mijn schoenen droog......
"Afstappen is geen optie"

jimbo
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 12 sep 2005 22:22

jimbo 07 dec 2005 22:56

Je zult toch wel natte zweetvoeten hebben gehad?
CC, agr 100; limo 100

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 07 dec 2005 23:42

Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 07 December 2005

Je zult toch wel natte zweetvoeten hebben gehad?

No....zelfs dat niet......!
"Afstappen is geen optie"

veeteetje
Forum-lid
Berichten: 414
Lid geworden op: 16 mar 2005 14:35

veeteetje 08 dec 2005 11:27

Tijdje niet op dit forum geweest maar in die tussentijd best veel gedaan (zie km stand) en nu bezig met het leggen van een basis voor 2006! Dinsdag buiten getraind met lichtje op voor anderhalf uur en gisteren op de tacx een uur hersteltraining gedaan. Vandaag krachttraining in de sportschool en spinnen. Gaat goed komen!!! (I hope)

wegpiraat
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 nov 2005 14:28

wegpiraat 08 dec 2005 15:00

Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 07 December 2005


Ondanks het natte weer toch ruim 1,5 uur gefietst. Waarvan 1 uur op het industr.terrein Daar waren de wegen behoorlijk nat maar dat weerhield er enkelen niet van om zo tussen de 40 a 45 km per uur door de bochten te vliegen. Ik kan deze mannen elke week steeds beter en langer bijhouden. Lange tijd had ik er zelfs lol in. Maar nadat ik een tijdje op kop had gefietst moest ik er bij de volgende  tempo versnelling toch af.
Het was alleen jammer dat er maar enkele van "onze" tourclub de moeite hadden genomen om te komen terwijl "de Bikers" uit Heeswijk Dinter er weer eens met een heel peloton waren.
En mijn nieuwe overschoentjes zijn echt geweldig...! Dank je wel Sinterklaas..!!!! Bij thuiskomst zaten ze helemaal onder de modder. Heb ze toen buiten, terwijl ik ze nog aan had, onder de kraan gehouden. Hierbij bleven mijn schoenen droog......

Cor, welke overschoenen van BBB heb je precies gehad van de Sint. Ik zoek er zelf ook een paar (voor komend weekend, wanneer het weer kouder wordt), en die van BBB zijn volgens mij niet zo duur.

Gebruikersavatar
janus
Forum-lid
Berichten: 216
Lid geworden op: 04 aug 2005 13:29

Gebruikersavatar janus 09 dec 2005 12:59

Beste Cor01,
Ik lees dat jij (regelmatig) traint op een industrieterrein 's avonds met een club ofzo.
Is dit op de Brand ofzo en kun je vrij mee fietsen?
Graag zou ik wat meer info willen, om te kijken of dit ook iets voor mij is en er mogelijkheid is om mee te trainen
ps ik woon in Vught
Mail mij anders even ofzo
 
Thanx
Jan Mannimo
ik fiets ook

Plaats reactie