Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
Dan zul je dus inderdaad niet kunnen werken. De twee die vorig jaar een aanval op het wereldrecord deden hadden een jaar vrij genomen. Plus vrijwilligers voor alle overige taken die een mens heeft. Voor hun bestond de wereld uit fietsen, eten en slapen. Bij 200km/dag hoeft dat niet zo extreem.
Denk niet dat mijn collega's erop zitten te wachten om mij in volle glorie in de keuken tegen te komen en de toiletten worden door meerdere kantoren gebruikt. Maar goed, als je echt zou willen kom je met een emmer water in een wc hokje ook een heel eind natuurlijk, maar dat is me dan toch te veel werk.Wolfhound32 schreef:Doe ik 3x in de week. Poedeltje naakt, inzepen met een nat gemaakte theedoek met koud water (dat dan weer wel). Ben je als je klaar bent heerlijk fris en fit.sjoerdth schreef:Heb ook geen douche op het werk en om nou bij een wastafel met een washandje te gaan staan op kantoor vind ik ook weer zoiets.
Op een dag 90km heen en 90km terugfietsen vind ik ook al wat veel, niet perse de KM's, maar wel de tijd die het kost boven op 8 uur werken. In juli en augustus neem ik wel af en toe mijn fiets mee in de trein naar het werk, dat mag in die maanden tijdens de spits, en dan fiets ik weer terug naar huis.
-
- Forum-lid
Kan misschien iemand me helpen?
Sinds dat ik een nieuwe telefoon heb pauzeert strava niet meer, terwijl het wel aan staat bij de opties.
Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft geen effect gehad.
Sinds dat ik een nieuwe telefoon heb pauzeert strava niet meer, terwijl het wel aan staat bij de opties.
Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft geen effect gehad.
welk type telefoon en besturingssysteem? android heeft een bug gehad met gps in 5.1 waardoor de gps het signaal steeds verloor en opnieuw zocht, daardoor kreeg je hele gekke routes. Probeer het eens in de vliegtuigstand. Indien het dan goed is dan ligt het aan deze bug.
-
- Forum-lid
Telefoon: Samsung galaxy s7 edge
Android: de laatste versie
Android: de laatste versie
Geen douche op het werk, maar toch besloten om wel mee te doen met de Strava Global Bike to Work Day morgen. Tough luck collega'sLoneWolf schreef:Hier ook geen douche op het werk. En de washandje/theedoek oplossing begin ik niet anWolfhound32 schreef:Doe ik 3x in de week. Poedeltje naakt, inzepen met een nat gemaakte theedoek met koud water (dat dan weer wel). Ben je als je klaar bent heerlijk fris en fit.sjoerdth schreef:Heb ook geen douche op het werk en om nou bij een wastafel met een washandje te gaan staan op kantoor vind ik ook weer zoiets..
Anders zou ik graag regelmatig de 50 km enkele reis naar m'n werk en terug fietsen. Ik fiets wel 3 a 5 maal per week m'n rondje van 16 km voor ik naar het werk ga.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Keep On Harking !
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Zijn er vandaag meer mensen waar het uploaden van je rit van Garmin Connect naar Strava niet werkt ?
Er was even storing op strava. Ergens tussen 12.30 en 13.00 uur. Als je in dat tijdvak zat, kon het even misgaan. Had ik ook, en moest dus m'n ritje handmatig uploaden.