Carbon clinchers uit China vragen
Nee, met Novatec 291/482. Ik heb veel gelezen en uiteindelijk zijn dit blijkbaar betrouwbare naafjes. Ik doe m'n eigen onderhoud, dus een keertje de lagertjes vervangen is geen punt. Ik heb gekozen voor Pillar spaken, omdat ik daar betere dingen over las, dan over Mac.
-
- Forum-lid
Oke, nice!
Maak joe woar
De Pillar 1432 zijn 3.2mm breed en de MAC 424 zijn 2.2mm breed. Een setje opgebouwd met Pillar zal dus zo'n 85 g zwaarder zijn, want het verschil is 1.9g in gewicht per spaak, maar wellicht ook sterker omdat de spaken wat beefier zijn.Fietsen?altijd schreef:Oke, nice!
Maar goed, de praktijk zal het uitwijzen.
Vandaag stond de postbode voor de deur met mijn velgen uit China. Levertijd was minder dan 2 weken, dus ik was aangenaam verrast. Heb een setje van 25mm breed met powerway r13 naven besteld. Uiteraard gelijk gemonteerd en even een ritje wezen doen. Eerste gevoel was positief. Ben nog wel van plan om er andere snelspanners op te zetten want dit is net iets teveel rood naar m'n zin.
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
@ Lion 1979 Heb je de spaakspanning al nagemeten ? En gekeken of naven mooi in het midden staan ? Ben erg benieuwd en waar heb je ze gekocht ?
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Spaakspanning heb ik niet nagemeten. De wielen zijn wel recht en lopen perfect. Ik heb ze gekocht via aliexpress: https://nl.aliexpress.com/item/Only-152 ... 0.0.gMS3y2beezer schreef:@ Lion 1979 Heb je de spaakspanning al nagemeten ? En gekeken of naven mooi in het midden staan ? Ben erg benieuwd en waar heb je ze gekocht ?
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620