Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2016

Gebruikersavatar
xml
Forum-lid
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06 feb 2013 22:21
Locatie: België

Gebruikersavatar xml 15 sep 2016 22:32

prachtig, zou zelf ook graag eens in dat deel van Nederland fietsen.

jwkeij
Forum-lid
Berichten: 1807
Lid geworden op: 16 jan 2013 15:06

jwkeij 16 sep 2016 16:30

Vanochtend samen met forumlid JM_H een rondje gefietst. Heel gezellig gekletst en alle gravelpaadjes eens uitgewisseld. Nu weet ik gelijk welke baas mijn offroad KOMmetjes heeft. :winkthumb:
Klein rondje om Tiel. Krap 60 voor mij, 80+ voor JM_H.

'Neeeuh, ik rijd tubeless, ik rijd nooit lek!' Hoor ik 'm nog zeggen... ;)
https://www.strava.com/activities/714047764
Afbeelding

Afbeelding
WiND 56 - 2020

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6585
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 16 sep 2016 21:37

Vandaag de Cycling Challenge van Skipr (tijdschrift zorg)
Ik was als gastrijder uitgenodigd door 1 van deelnemende zorginstellingen.
De rit begon met een pelotontocht van 30km. Dan een ploegentijdrit op de Posbank en vervolgens een toertocht met je eigen team.
Motorbegeleiding. uitstekende bevoorrading en zelden zo'n goede organisatie meegemaakt.

Veelfoto's natuurlijk van het team waar ik mee fietste gemaakt maar hier toch een kleine sfeerimpressie.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een van de betere werkdagen :mrgreen:

Gebruikersavatar
plantagenet
Forum-lid
Berichten: 2227
Lid geworden op: 20 apr 2008 00:08
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar plantagenet 16 sep 2016 21:49

Mooie foto's hoor.
Ik vanuit m'n werk een extra rondje gereden, goed voor 53 km. https://www.strava.com/activities/714299279
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

Corny121
Forum-lid
Berichten: 372
Lid geworden op: 30 jul 2014 13:27
Locatie: Zoetermeer

Corny121 16 sep 2016 22:26

Onverwachts een dag vrij. Getwijfeld te gaan klussen, maar het wat koelere weer heeft mij toch doen besluiten op de fiets te springen.. In tegenstelling tot de vorige dagen was het allemaal een stuk grijzer, maar de temperatuur vond ik prima. Vanuit het Zoetermeerse vertrokken richting Delft, door het Balijbos, langs de Dobbeplas en door het Delftse Hout, alle natuurgebieden die we hebben tussen Zoetermeer en Delft gezien. Vervolgens doorgestoken om voor de eerste keer in mijn leven in 't Woudt uit te komen. Met mijn werk rijd ik er vaak langs, maar nog nooit was ik er geweest. Kan van de bucketlist af.
Erna door naar de Lier en via Westerlee langs de Maasdijk naar de strandopgang van 's Gravezande gefietst. Via de duinen en het zeefietspad naar Kijkduin. Terug een lusje via Kwintsheul gemaakt om langs de Vliet in Leidschendam uit te komen. Via Wilsveen vervolgens maar terug naar het Zoetermeerse..
Terug met ruim 85 km op de teller..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

https://www.relive.cc/view/714162559
#HoeMoeilijkKanHetZijn

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3294
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 16 sep 2016 23:58

.jeroen. schreef:Vandaag op pad gegaan met idee een kort rondje Rees te fietsen.
Mooie foto's :like:

Heppiebianchi
Forum-lid
Berichten: 1427
Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
Locatie: Amstelveen

Heppiebianchi 17 sep 2016 07:55

Gister een rondje dicht bij huis gefietst op de Caadx ,moest in de buurt blijven,het werd toch nog bijna 50 km.

https://www.strava.com/activities/714051735

Afbeelding

Afbeelding
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 17 sep 2016 20:49

Vandaag een beetje rondgeklungelt op de Posbank. Met een klein groepje van onze fietsclub, we hadden een clinic. Ik ben vanmorgen wederom wakker geworden met een nare luchtwegirritatie en daar had ik in het begin flink last van, het leek alsof mijn luchtweg in de fik stond. Met een pijnstillertje bleek dat wel te onderdrukken en later ging het beter, het fietsen ging lekker. Ik kon fijn van de omgeving genieten en het mooie weer. Het was echt ideaal fietsweer; niet te warm, niet te koud, beetje een zonnetje maar niet te penetrant, droog en nauwelijks wind. Beter kan niet.
We zagen ook nog Maarten Tjallingi bezig met een groep en we hebben gelunched in het Paviljoen. Een hele gezellige en geslaagde dag. En ik heb lekker kunnen fietsen.
Veni. Vidi. Fietsie.

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5264
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 17 sep 2016 21:47

Vanmorgen afgesproken met fietsmaatje om rondje Heuvelrug te maken van zo'n 200km (en voor mij zou dat ongeveer 40km extra zijn om naar startpunt te gaan)
Gelukkig hadden we beide een windjackje aangetrokken want het was nog best fris. (<15 graden)
Fietsmaatje had op Amerongseberg last van schoonplaatje die los zat (dacht hij) dus in Amerongen even vaster gedraaid.
Helaas bij Italiaanse weg bleek hij er nogsteeds last van te hebben, dus even op google maps fietsenmaker opgezocht en dat bleek Mantel in Arnhem te zijn.
Lag iets van route (die zou nml naar het noorden gaan de Veluwe over) af maargoed doorfietsen was ook lastig.
Bleek alleen dat we bij de normale fietsenwinkel van mantel aankwamen, weinig racefiets spullen.
Toen ik even keek naar het probleem bleek dat z'n rechterpedaal gewoon helemaal versleten was en je gewoon niet meer kon iklikken (hij had er 60k km mee gereden) dus tja....
Optie was om naar andere Mantel te gaan om nieuwe pedalen te halen maar hij had ook niet echt beste benen dus nadat we samen even geluncht hadden heeft hij de trein terug genomen en ben ik alleen verder gegaan.
Aangezien ik nu al in Arnhem zat maar besloten rondje iets groter te maken en nog even de Posbank over te gaan.
Daarna weer de originele route opgepakt en over de Veluwe richting Nijkerk en daar het water over om langs Eemmeer en Gooimeer weer richting huis te gaan.

Iets meer km's dan de planning was, 2e 300km+ rit deze week ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


https://www.strava.com/activities/715603136

Gebruikersavatar
ProTon
Forum-lid
Berichten: 424
Lid geworden op: 20 jul 2015 21:02
Locatie: Hillegom

Gebruikersavatar ProTon 17 sep 2016 22:36

Nondeju, 300+km :like:

Gebruikersavatar
JM_H
Forum-lid
Berichten: 1235
Lid geworden op: 25 jul 2013 13:17
Locatie: Betuwe

Gebruikersavatar JM_H 17 sep 2016 22:55

jwkeij schreef: 'Neeeuh, ik rijd tubeless, ik rijd nooit lek!' Hoor ik 'm nog zeggen... ;)
Lol; niet merkbaar inderdaad... Achteraf was m'n bandje ook ouder dan ik dacht en zaten er genoeg mindere plekken in; dus inmiddels zit er een nieuw bandje om.

Verder; het was gezellig. Doen we nog eens! :)
Om on topic te blijven. Vanuit een mooi B&B nabij de Oude Kwaremont de blauwe lus van de RVV gefietst.

Strava: https://www.strava.com/activities/715493954

Morgen op de fiets naar Hem om vanaf daar (olv Gastheerg) de finale van Parijs Roubaix rijden.
Afbeelding

lupo
Forum-lid
Berichten: 361
Lid geworden op: 15 sep 2009 17:08

lupo 18 sep 2016 08:21

Vorige week met mijn vriendin gefietst. Het was voor haar de eerste keer op haar eigen, nieuwe racefiets

Afbeelding

https://www.strava.com/activities/707332474
Laatst gewijzigd door lupo op 18 sep 2016 08:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie