Puck Moonen
En we hebben ook die zwemmer gehad die in Nederland nog zou zakken voor zijn A Diploma maar toch naar de spelen mocht. Toch is dat niet helemaal vergelijkbaar met Puck want zij waren wel de besten van hun land. Ik zie Puck nog geen Nederlands kampioene worden.
Campagnolo Ultra Dork
https://www.wielerflits.nl/nieuws/puck- ... -rensters/
Voor de haters....
Voor de haters....
Kom op zeg, als je mee wilt praten neem de laatste twee pagina's ook mee. Dit is net zo iets als dubbele plaatjesmao schreef: ↑25 apr 2019 21:22 https://www.wielerflits.nl/nieuws/puck- ... -rensters/
Voor de haters....
-
- Forum-lid
En nog een; Franz Krienbühl.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Ik denk inderdaad niet dat Puck ooit zoveel invloed op de ontwikkeling van de sport gaat krijgen als Franz Krienbühl, laat staan dat ze 14x Nederlands kampioen gaat worden. De kans dat ze ooit geselecteerd wordt voor een EK, WK of OS lijkt mij niet heel erg groot.
Volgens mij is geen van de genoemde sporters op het uiterlijk geselecteerd. Ze hebben het allemaal gedaan met hun sportieve prestaties.
Volgens mij is geen van de genoemde sporters op het uiterlijk geselecteerd. Ze hebben het allemaal gedaan met hun sportieve prestaties.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zijn we nu nog niet klaar met dit overdreven correct geleuter?
Iedereen die hier in dit topic kijkt en post weet waarom het topic bestaat: vanwege de sexy plaatjes van Puck. Niet meer en niet minder. Iedereen weet ook dat dat de enige reden is waarom Lotto haar heeft toegevoegd aan de selectie, net zoals in het verleden bijv een Liz Hatch.
Kun je heel veel van vinden, maar dit is gewoon een gegeven. Heb dit liever dan bijv dat belachelijk overdreven correcte gedrag in bijv de F1 waar de grid girls zijn verbannen omdat het sexistisch zou zijn.
Iedereen die hier in dit topic kijkt en post weet waarom het topic bestaat: vanwege de sexy plaatjes van Puck. Niet meer en niet minder. Iedereen weet ook dat dat de enige reden is waarom Lotto haar heeft toegevoegd aan de selectie, net zoals in het verleden bijv een Liz Hatch.
Kun je heel veel van vinden, maar dit is gewoon een gegeven. Heb dit liever dan bijv dat belachelijk overdreven correcte gedrag in bijv de F1 waar de grid girls zijn verbannen omdat het sexistisch zou zijn.
Less is bore
@daniel, het is gewoon niet meer dan een reactie dat mensen hier posten dat Puck er voor zorgt dat het dameswielrennen door haar naar een hoger plan is/wordt gebracht. Het dameswielrennen is er volgens mij juist niet mee geholpen.
Ik hoop dat de believers naar de criteriums gaan waar ze wel zal rijden.
Ik hoop dat de believers naar de criteriums gaan waar ze wel zal rijden.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC