Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Yep. Uitgesteld naar eind maart nu. Maar ik geloof gewoon niet meer dat die datum ook nog iets betekent. Ze plakken er gewoon een termijn op en hopen dan maar dat het lukt.
Het zal 9 maanden zijn. Als ie er dan komt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dit was vroeger bij custom Pinarello’s standaard
Maar mateloos irritant.
Less is bore
Paar nieuw buitenbanden voor de zekerheid voor mij racer.
Zag een klein gaatje veroorzaakt door......!?
Gelukkig er niet doorheen. Namelijk even de binnenkant bekeken van de huidige band. Maar wil alvast wat hebben liggen als het toch misgaat.
Zag een klein gaatje veroorzaakt door......!?
Gelukkig er niet doorheen. Namelijk even de binnenkant bekeken van de huidige band. Maar wil alvast wat hebben liggen als het toch misgaat.
-
- Forum-lid HC
Had ik vorige maand bij mijn bestelde Adidas Stan Smith van JD Sports, daar hing de alarmtag ook nog aan...hayes schreef: ↑16 feb 2021 16:51 Neen, een verstrooide inpakker...
Ik wacht even af hoe de verkoper reageert. Op zich is dat er wel af te krijgen, het staat online vol tips.
Maar liever zoals het hoort en zonder kans het dure shirt te beschadigen.
En net bericht dat m'n SUP weer uitgesteld is.
#baaldagje
Een tangetje deed het werk voor me!
Mijn fietsmaat rijdt al een paar maanden met volle tevredenheid op zijn Superior...
Klote natuurlijk, had hetzelfde toen de bestelde Cervelo Aspero maar uitbleef en zou dan een half jaar moeten wachten.
Heb 'm toen afbesteld en een Scott Addict CX/gravelracer gekocht.
Is dat niet de slijtage indicator?
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Ja, dat was wel echt een verrassing. Ik win nl nooit iets en dit was wel echt superleuk.
Ik had em gewonnen in de december winactie waar ik pro forma maar aan had meegedaan
Probleem is dat ik nu om alle mogelijkheden helemaal te kunnen benutten ook een nieuwe Garmin 1030 fietscomputer moet gaan aanschaffen. Mijn trusty Polar V650 doet het overigens nog steeds prima en ondersteunt ook de assioma's maar ik grijp ieder excuus aan voor nieuwe gadgets
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Een adapter zodat ik een flat mount klauw op een post mount vork kan monteren.... Lekker handig van Cannondale om een post mount vork op een racefiets te zetten.... Deze adapters zijn dus moelijk te vinden....zeg maar...deze komt uit Canada van AS Solutions. Wel snel in huis, iets meer dan 1 week en snel contact via Insta.
Andersom (van flat mount vork naar post mount klauw) heeft wel elk merk iets in de aanbieding. Ook handig dat ik een 160mm flat mount klauw van Campa heb aangezien voor een post mount klauw.... Dus naast die adapter heb ik ook nog een flat mount klauw van Campa besteld om de boel compleet te maken.
Andersom (van flat mount vork naar post mount klauw) heeft wel elk merk iets in de aanbieding. Ook handig dat ik een 160mm flat mount klauw van Campa heb aangezien voor een post mount klauw.... Dus naast die adapter heb ik ook nog een flat mount klauw van Campa besteld om de boel compleet te maken.
Ride bikes, not tanks!