iemand al de Garmin edge 705??
-
- Forum-lid
[quote="Mister No Chain"]Wou daarnet mijn rit van vandaag in GTC uploaden, geen rit aangetroffen ...
Ik kijk in de history via de pc en er zit inderdaad geen rit in op vandaag, als ik in de edge zelf kijk bij Geschiedenis zit de rit er gewoon wel, vreemd!
Hoe kan dit? En hoe krijg ik die rit dan toch op de pc.[/quote]
[quote="kogafanaat"]Ik heb het zelfde probleem. Gisteren heb ik eerst de nieuwste update gadaan. Kan het daar mee te maken hebben?[/quote]
Heb nog geen nieuwe update gedaan dus daar kan het niet aan liggen denk ik.
Daarnet nog rap een rondje buiten gelopen en ook deze rit staat wel in de geschiedenis van de gps maar is niet zichtbaar op de pc.
Heb gisterenavond wel wat zitten knoeien met een track erop te krijgen en dan handmatig wat uit de history gegooid, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Heb enkel oude tracks weggegooid en geen cruciale bestanden dusja.
Ik kijk in de history via de pc en er zit inderdaad geen rit in op vandaag, als ik in de edge zelf kijk bij Geschiedenis zit de rit er gewoon wel, vreemd!
Hoe kan dit? En hoe krijg ik die rit dan toch op de pc.[/quote]
[quote="kogafanaat"]Ik heb het zelfde probleem. Gisteren heb ik eerst de nieuwste update gadaan. Kan het daar mee te maken hebben?[/quote]
Daarnet nog rap een rondje buiten gelopen en ook deze rit staat wel in de geschiedenis van de gps maar is niet zichtbaar op de pc.
Heb gisterenavond wel wat zitten knoeien met een track erop te krijgen en dan handmatig wat uit de history gegooid, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Heb enkel oude tracks weggegooid en geen cruciale bestanden dusja.
Stevens SLC Team Ultegra SL
[quote="Mister No Chain"]
Heb gisterenavond wel wat zitten knoeien met een track erop te krijgen en dan handmatig wat uit de history gegooid, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Heb enkel oude tracks weggegooid en geen cruciale bestanden dusja.[/quote]
De track staat dus nog in de geschiedenis op je Edge , had je hem al geupload naar Garmin Connect en staat ie daar wel als geuploade file.
Via die weg kun je de history file downloaden en plaatsen op je historymap van je Edge. Misschien wil ie dan wel verschijnen in Garmin Training Center.
Heb gisterenavond wel wat zitten knoeien met een track erop te krijgen en dan handmatig wat uit de history gegooid, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Heb enkel oude tracks weggegooid en geen cruciale bestanden dusja.[/quote]
De track staat dus nog in de geschiedenis op je Edge , had je hem al geupload naar Garmin Connect en staat ie daar wel als geuploade file.
Via die weg kun je de history file downloaden en plaatsen op je historymap van je Edge. Misschien wil ie dan wel verschijnen in Garmin Training Center.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
- Forum-lid
[quote="who cares"][quote="Mister No Chain"]
[/quote]
Zonet men files geupload naar Garmin Connect (had het eigenlijk nog nooit eerder gebruikt), allemaal staan ze erop ... behalve die 2 van vandaag. Ik kan het niet meer volgen .
[/quote]
Zonet men files geupload naar Garmin Connect (had het eigenlijk nog nooit eerder gebruikt), allemaal staan ze erop ... behalve die 2 van vandaag. Ik kan het niet meer volgen .
-
- Forum-lid
Het geval van ritten opslaan, ik denk dat ge toch eens de handleiding moet doornemen ook. De rit opslaan is de lap toets enkele seconden indrukken en aftellen. Daarna kan een nieuwe rit worden opgenomen.
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
-
- Forum-lid HC
[quote="SpiritWetteren"]Het geval van ritten opslaan, ik denk dat ge toch eens de handleiding moet doornemen ook. De rit opslaan is de lap toets enkele seconden indrukken en aftellen. Daarna kan een nieuwe rit worden opgenomen. [/quote]
Bedankt, voor je verlaat antwoord, er waren er al 2 voor je! :rolleye:
Dit gaat een stuk rapper dan de gehele handleiding door worstelen. :p
Bedankt, voor je verlaat antwoord, er waren er al 2 voor je! :rolleye:
Dit gaat een stuk rapper dan de gehele handleiding door worstelen. :p
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
@colnagofreak
Dan moeten er geen handleidingen meer zijn???
Dan moeten er geen handleidingen meer zijn???
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
-
- Forum-lid
Ik heb net hetzelfde probleem. Al mijn vorige ritten uit de "geschiedenis" staan netjes geupload naar Training Center. Echter de rit van gisteren komt er niet in te staan. In mijn Edge geschiedenis zie je de ritgegevens wel staan. In de garmin (K:) map staat hij dan weer niet in. Snappen wie snappen kan...
Heeft hier iemand een degelijke uitleg, stap voor stap wat ik moet doen om deze rit alsnog in TC te kunnen oploaden.
Heeft hier iemand een degelijke uitleg, stap voor stap wat ik moet doen om deze rit alsnog in TC te kunnen oploaden.
Kijk eens of je de bewuste rit naar Garmin Connect geupload krijgt ??
http://connect.garmin.com
Zo ja , dan zie je onder Export bij die rit een mogelijkheid om een TCX file van de rit te downloaden . Open Garmin Training Center en importeer die TCX file via Geschiedenis .
http://connect.garmin.com
Zo ja , dan zie je onder Export bij die rit een mogelijkheid om een TCX file van de rit te downloaden . Open Garmin Training Center en importeer die TCX file via Geschiedenis .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
- Forum-lid HC
[quote="Stoffel236"]Ik heb net hetzelfde probleem. Al mijn vorige ritten uit de "geschiedenis" staan netjes geupload naar Training Center. Echter de rit van gisteren komt er niet in te staan. In mijn Edge geschiedenis zie je de ritgegevens wel staan. In de garmin (K:) map staat hij dan weer niet in. Snappen wie snappen kan...
Heeft hier iemand een degelijke uitleg, stap voor stap wat ik moet doen om deze rit alsnog in TC te kunnen oploaden.[/quote]
Dat is al de derde hier met dit probleem, is er een nieuwe update geweest misschien?
Heeft hier iemand een degelijke uitleg, stap voor stap wat ik moet doen om deze rit alsnog in TC te kunnen oploaden.[/quote]
Dat is al de derde hier met dit probleem, is er een nieuwe update geweest misschien?
-
- Forum-lid HC
[quote="who cares"]Er is een nieuwe update voor GTC zelf :
De Garmin Training Center(r) versie 3.4.5.0 update is voor downloaden beschikbaar[/quote]
Zit daar een probleem in misschien?
Ik weet niet of diegene die deze problemen met upload naar GTC met de nieuwste versie werken?
De Garmin Training Center(r) versie 3.4.5.0 update is voor downloaden beschikbaar[/quote]
Zit daar een probleem in misschien?
Ik weet niet of diegene die deze problemen met upload naar GTC met de nieuwste versie werken?
-
- Forum-lid
Bij mij lag het (denk ik) aan het feit dat ik de edge nog niet geupdate had naar 2.8. Nog enkele mensen met dezelfde problemen gezien op gps-fora en na de softwareupdate gaat alles terug goed. De 'verloren' rit wel niet meer kunnen recupereren maar hij werkt tenminste terug naar behoren!
Edit: owja, ik heb GTC nog niet geupdate dus daar kon het probleem niet liggen.
Edit: owja, ik heb GTC nog niet geupdate dus daar kon het probleem niet liggen.