Ervaring met staal
Echt mooi!
Maar eh, een Pegoretti, een IF, een Braun en dan heb ik de afgelopen jaren nog wat namen horen vallen. Hou je die ook allemaal of moet er ook wel eens iets plaatsmaken voor iets anders?
Ik kan je in ieder geval niet beschuldigen van een slechte smaak!
Maar eh, een Pegoretti, een IF, een Braun en dan heb ik de afgelopen jaren nog wat namen horen vallen. Hou je die ook allemaal of moet er ook wel eens iets plaatsmaken voor iets anders?
Ik kan je in ieder geval niet beschuldigen van een slechte smaak!
Campagnolo Ultra Dork
Ik heb geen Braun, ik heb een Baum
En voorlopig laat ik het hierbij heb ik mijzelf beloofd...(ik heb ze nog allemaal)
Die enve stuurpen hebben ze er voor de photoshoot opgezet, die komt er niet op.
Wel:
Een Campa Record 2015 groep (moet ik nog voor sparen)
Deda 35 PoB stuur + Deda 35 PoB stuurpen
Fizik Cyrano + Antares
Handgespaakte wielen met CK R45 en Pacenti sl23 velgen
En voorlopig laat ik het hierbij heb ik mijzelf beloofd...(ik heb ze nog allemaal)
Die enve stuurpen hebben ze er voor de photoshoot opgezet, die komt er niet op.
Wel:
Een Campa Record 2015 groep (moet ik nog voor sparen)
Deda 35 PoB stuur + Deda 35 PoB stuurpen
Fizik Cyrano + Antares
Handgespaakte wielen met CK R45 en Pacenti sl23 velgen
Laatst gewijzigd door roos69 op 21 dec 2014 18:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Een Baum dat bedoelde ik ook .roos69 schreef:Ik heb geen Braun, ik heb een Baum
Het lijkt ook moeilijk om afstand te doen van een fiets die je speciaal naar wens hebt laten bouwen.
En die Chesini GP is echt om je vingers bij af te likken!
Laatst gewijzigd door Ernie C. op 21 dec 2014 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Hoi staalliefhebbers,
ik kom voor het eerst kijken bij deze topic. Leuke verhalen en veel enthousiasme. Ik vind vooral de kleine bedrijven leuk waarin weer met volle persoonlijke aandacht aan het ambacht wordt gewerkt: weg van de voorspelbare mainstream met massaproductie.
Ik fiets sinds twee jaar op een Synus (synusfietsen.nl) en heb er geweldig plezier in. Vroeger ook op italiaans staal gereden en dan had ik soms het idee dat het achterwiel links van me eindigde bij een rechterbocht en omgekeerd, maar nu geniet ik van een strak frame met toch het bekende comfort van staal. Vanwege mijn tevredenheid ben ik nog weer eens teruggekomen bij Chris van der Gaag. Hij bouwt nu een stalen fiets waarmee ik in de Himalaya zal gaan rondtrekken; zie: http://www.synusfietsen.nl/synus-himalaya/
ik kom voor het eerst kijken bij deze topic. Leuke verhalen en veel enthousiasme. Ik vind vooral de kleine bedrijven leuk waarin weer met volle persoonlijke aandacht aan het ambacht wordt gewerkt: weg van de voorspelbare mainstream met massaproductie.
Ik fiets sinds twee jaar op een Synus (synusfietsen.nl) en heb er geweldig plezier in. Vroeger ook op italiaans staal gereden en dan had ik soms het idee dat het achterwiel links van me eindigde bij een rechterbocht en omgekeerd, maar nu geniet ik van een strak frame met toch het bekende comfort van staal. Vanwege mijn tevredenheid ben ik nog weer eens teruggekomen bij Chris van der Gaag. Hij bouwt nu een stalen fiets waarmee ik in de Himalaya zal gaan rondtrekken; zie: http://www.synusfietsen.nl/synus-himalaya/
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Oei, dit ziet er ook wel fraai uit.