Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Kuota

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 13 mar 2014 21:58

MarcFaFo schreef:Ik krijg vandaag een mailtje dat de garantie wordt toegekend en het frame kan worden geruild. Eerste horde genomen. pppfff
Ik had dit niet verwacht (zie mijn vorige post)
Dit is dus erg goed nieuws.

Nu een nieuw frame kiezen, overbouwen en rijden :)

Succes.
I know myself like no one else
Nothing to defend

MarcFaFo
Forum-lid

Gebruikersavatar MarcFaFo 15 mar 2014 06:32

Ik had dit niet verwacht (zie mijn vorige post)
Dit is dus erg goed nieuws.

Nu een nieuw frame kiezen, overbouwen en rijden :)

Succes.
Ben er zelf ook blij mee. Het frame wordt gewoon een 1op1 vervanging.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.

muthill
Forum-lid

muthill 18 mar 2014 08:42

Fijn dat het goed is opgelost. Bij mij was de coulance een stuk minder, maar goed bij mij ging het om een frame van vijf jaar.......

Robert88
Forum-lid

Robert88 18 mar 2014 18:42

Iemand enig idee per wanneer er weer Kharma's afgeleverd worden? Hoorde via de FM dat er problemen zijn met de inklaringsformulieren?

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 18 mar 2014 19:32

Robert88 schreef:Iemand enig idee per wanneer er weer Kharma's afgeleverd worden? Hoorde via de FM dat er problemen zijn met de inklaringsformulieren?
Ik denk dat je vraag beter aan de Douane kan stellen ;)
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

MarcFaFo
Forum-lid

Gebruikersavatar MarcFaFo 05 apr 2014 23:27

Zo vandaag weer gereden op mijn 'nieuwe' Kuraro. Weer erg veel beter dan mijn alu Rose, redbulll. Helemaal blij en weer super service van Salden gekregen.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.

squeek83
Forum-lid

squeek83 17 mei 2014 22:25

Heb vorige week mijn Kuota Kuraro besteld :D
Afmontage: Campagnolo Athena Carbon
Wielset: Campagnolo Zonda (later nog hoge velg wielen bestellen)
Kleur: Mat grijs - zwart
Ik zal hem waarschijnlijk begin juni mogen halen.
Dan post ik zeker een foto hier.
Ik ga hem gebruiken voor allerlei tochten: vlak, vlaamse klimmetjes, ardennen, bergen en in september ook voor mijn eerste triatlon. De zadelpen kan omgedraaid worden zodat je een houding kan aannemen die meer bij een triatlonfiets aanleunt, je zit dan meer naar voor.

Hieronder alvast een fototje van het internet:
Afbeelding

MarcFaFo
Forum-lid

Gebruikersavatar MarcFaFo 17 mei 2014 22:32

Gefeliciteerd, een mooie fiets. De foto laat nog de oude decalls zien. Tegenwoordig zijn de letters van Kuota dikker en meer prominent aanwezig. In mijn ogen maakt dat de fiets nog stoerder. Met de fiets ga je veel plezier beleven.

muthill
Forum-lid

muthill 17 mei 2014 22:33

Gefeliciteerd met je aankoop!! Jammer dat je nog even moet wachten, ben benieuwd naar de echte foto's... iig al veel veilige en sportieve kilometers toegewenst..

muthill
Forum-lid

muthill 17 mei 2014 22:35

@MarcFaFo, al in het bezit van het nieuwe frame? Ik heb gisteren ook een scheurtje geconstateerd op dezelfde plek, andere zijde....

MarcFaFo
Forum-lid

Gebruikersavatar MarcFaFo 17 mei 2014 22:37

@ Muthill Ja hoor ik rijd nu al 2 maanden op een nieuw frame. Garantie afhandeling ging zonder problemen. Eerder een communicatie storing tussen FM en vdParts dan garantie bepaling waaromheen wat langer duurde. Mocht je een scheur hebben zsm melden. Je rijdt toch ook Kuraro? Van wanneer?

muthill
Forum-lid

muthill 17 mei 2014 22:44

Nee ik rijd een kharma, van augustus 2013, ik heb het frame van de winter opgebouwd, in de winter doorgefietst op mijn andere fiets. Ik fiets er nu net twee maanden op, tegen de 2000 km gefietst. Gisteren tijdens het schoonmaken viel mij het scheurtje op. Ik ga dinsdag gelijk actie ondernemen ivm de garantie. Ik zal morgen wel een fotootje posten. Igg wel balen, de fiets fietst geweldig, maar ik zal de komende tijd weer wat uurtjes op de winterfiets doorbrengen...:-)

Plaats reactie