foto van je fiets
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 09 Oktober 2005
Zou mijn reservefiets worden. Nu heeft Bike_addict er plezier van en da's ook prima.
Hallo! Hoe ziet jouw "normale" fiets er dan uit!??!?!?
Zou mijn reservefiets worden. Nu heeft Bike_addict er plezier van en da's ook prima.
Hallo! Hoe ziet jouw "normale" fiets er dan uit!??!?!?
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 09 Oktober 2005
Altijd leuk om je fiets op de foto terug te zien. Fiets had ik inderdaad net voor mezelf opgebouwd (zonder het afgebeelde zadel, was een slr en bidonhouder, tune, vork, Easton SLX en nog een berg getuned materiaal was het gewicht 6.7).
P.s. het crankstel is het zeer zeldzame record 03 model in 175 mm en daar zijn er maar enkele honderden van gemaakt.
Vandaar die omgedraaide zadelpenklem
Altijd leuk om je fiets op de foto terug te zien. Fiets had ik inderdaad net voor mezelf opgebouwd (zonder het afgebeelde zadel, was een slr en bidonhouder, tune, vork, Easton SLX en nog een berg getuned materiaal was het gewicht 6.7).
P.s. het crankstel is het zeer zeldzame record 03 model in 175 mm en daar zijn er maar enkele honderden van gemaakt.
Vandaar die omgedraaide zadelpenklem
"Hallo! Hoe ziet jouw "normale" fiets er dan uit!??!?!?"
Echt een normale fiets heb ik niet. Ik heb een aantal frames plus een reeks wielen waartussen ik geregeld wissel.
Op het ogenblik heb ik 2x cr1, een de Rosa King, een pinarello LS. In bestelling staat een BMC en heel misschien een spin waarna 1x cr1 en de king gaan. (wielsets zijn van AC, Lightweight, ADA, Bontrager 55 etc).
Al met al aardig wat materiaal maar er zit behoorlijk wat verloop in aangezien ik aardig wat wissel en op andere fietsen monteer (bouw 20+ fietsen op jaarbasis)
Echt een normale fiets heb ik niet. Ik heb een aantal frames plus een reeks wielen waartussen ik geregeld wissel.
Op het ogenblik heb ik 2x cr1, een de Rosa King, een pinarello LS. In bestelling staat een BMC en heel misschien een spin waarna 1x cr1 en de king gaan. (wielsets zijn van AC, Lightweight, ADA, Bontrager 55 etc).
Al met al aardig wat materiaal maar er zit behoorlijk wat verloop in aangezien ik aardig wat wissel en op andere fietsen monteer (bouw 20+ fietsen op jaarbasis)
Mooie fiets Stefan.
Van de houtstructuur moet je inderdaad houden, wel retro met die letters.
Nette afmontage met superspullen.
Welke Lefty heb je daar gemonteerd en hoe bevalt ie?
(Eventueel een volledig lijstje met de specs?)
Van de houtstructuur moet je inderdaad houden, wel retro met die letters.
Nette afmontage met superspullen.
Welke Lefty heb je daar gemonteerd en hoe bevalt ie?
(Eventueel een volledig lijstje met de specs?)
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
-
- Forum-lid
misschien een stomme vraag, maar zit je achterrem niet raar i.v.t. je tandwielen achter?
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
Quote: Origineel geplaatst door The Riddler op 10 Oktober 2005
misschien een stomme vraag, maar zit je achterrem niet raar i.v.t. je tandwielen achter?
Als je goed kijkt zit de achterrem aan de andere kant van het wiel , net als bij alle andere remschijven aan de linkerkant dus.
Als je goed kijkt zit de achterrem aan de andere kant van het wiel , net als bij alle andere remschijven aan de linkerkant dus.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
- Forum-lid
ooh dat snap ik wel, het is dus gewoon gezichtsbedrog!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
-
- Forum-lid
@ Bike_Addict, prachtig ding!! Ik sluit me totaal aan bij het commentaar van de anderen. Het zadel zal denk ik een Fizik Airone worden (daar was je in het msn-gesprek over te spreken)? Zo ja, dan zou ik, als het mogelijk is, voor die zwart-zilvere gaan die kleurt lekker bij je frame en stuurlint. Dan wordt hij nog wat mooier!! En hoeveel ben je met je huidige afmontage afgeweken van de 6,7 kilo die Sharkman aangaf?
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 10 Oktober 2005
@ Bike_Addict, prachtig ding!! Ik sluit me totaal aan bij het commentaar van de anderen. Het zadel zal denk ik een Fizik Airone worden (daar was je in het msn-gesprek over te spreken)? Zo ja, dan zou ik, als het mogelijk is, voor die zwart-zilvere gaan die kleurt lekker bij je frame en stuurlint. Dan wordt hij nog wat mooier!! En hoeveel ben je met je huidige afmontage afgeweken van de 6,7 kilo die Sharkman aangaf?
Ik denk dat Sharkman te snel geweest is hoor en 5,7 bedoelde ipv 6,7 ?
Ik denk dat Sharkman te snel geweest is hoor en 5,7 bedoelde ipv 6,7 ?
Hallo Il Grasso,
Het is een Lefty DLR ti. en hij bevalt uitstekend. Hij is licht, springt goed aan en ziet er "affengeil" uit.
Spec's:
SRAM x.0 (met de nieuwe x.0 trigger shifters), voorderailleur Xt, Magura Louise, FSA V-drive mega exo, Mavic X 819, Pazzaz carbon stuur + bar ends, thompson zadelpen.
Gegroet,
Het is een Lefty DLR ti. en hij bevalt uitstekend. Hij is licht, springt goed aan en ziet er "affengeil" uit.
Spec's:
SRAM x.0 (met de nieuwe x.0 trigger shifters), voorderailleur Xt, Magura Louise, FSA V-drive mega exo, Mavic X 819, Pazzaz carbon stuur + bar ends, thompson zadelpen.
Gegroet,