Daar heb je niet veel kans op want ik ben natuurlijk wel eens bekeurd (nog nooit op de racefiets) en dat was altijd terecht en klaag dus dan ook niet.senior schreef: ↑04 jun 2017 19:57Weet je, ergens zou ik me een breuk lachen als jij als één van de eersten hier komt klagen dat je "onterecht" bent aangehouden en bekeurd.Quarantanove schreef: ↑04 jun 2017 19:11 [
Terecht want als zo'n groep overtreders groot is moeten er geen zijn die door de mazen van het net weten te ontsnappen aan de boete.
Wielrenners in de Media (Geenstijl)
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Theo V schreef: ↑04 jun 2017 19:55Dit is natuurlijk je reinste kolder.
Natuurlijk is het verschrikkelijk wat er gebeurt is met die meisjes.
Maar het is gewoon één van de taken van de politie om de verkeersdeelnemers die zich niet aan de regels houden te bekeuren.
Of dat nu automobilisten, brommerrijders of wielrenners zijn.
Het zou prettig zijn als de politie de verkeersveiligheid in het algemeen eens zou gaan handhaven. En dan bij alle verkeersdeelnemers inclusief de wielrenners ipv alleen de wielrenners. Ik kom bijna dagelijks wel volslagen debiel gedrag tegen en dat is meestal niet van wielrenners.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Eén keer moet de eerste zijn. Wat niet is kan nog komen. Zeg nooit "nooit". En als laatste: hoop doet leven.Quarantanove schreef: ↑04 jun 2017 20:30Daar heb je niet veel kans op want ik ben natuurlijk wel eens bekeurd (nog nooit op de racefiets) en dat was altijd terecht en klaag dus dan ook niet.senior schreef: ↑04 jun 2017 19:57Weet je, ergens zou ik me een breuk lachen als jij als één van de eersten hier komt klagen dat je "onterecht" bent aangehouden en bekeurd.Quarantanove schreef: ↑04 jun 2017 19:11 [
Terecht want als zo'n groep overtreders groot is moeten er geen zijn die door de mazen van het net weten te ontsnappen aan de boete.
Daar heb je gelijk in, laatst nog een ongeluk hier in de buurt waar je niet vrolijk van wordt.. en in het haagse denken dat ze valentino rossi zijn.
vandaag ook een mede race fietster gezien die beter een belletje kan kopen of daadwerkelijk gaat gebruiken.. dan boos reageren op een serveerster die haar werk doet
vandaag ook een mede race fietster gezien die beter een belletje kan kopen of daadwerkelijk gaat gebruiken.. dan boos reageren op een serveerster die haar werk doet
helaas gebeurt het maar al te veel in sommige wijken in den lande...maar goed on topic.,,Ze mogen mijn ID altijd checken, maar ik vraag me af of het middel het doel dient.TumTumTum schreef: ↑04 jun 2017 18:20Nee gelukkig niet zeg. Ze mogen je ook niet zomaar aanhouden omdat je kop ze niet aan staat, of je fiets ze niet bevalt, of in de hoop wat extra geld binnen te harken omdat je je ID niet bij je hebt. Laten we in vredesnaam nog even net doen alsof we geen bananenrepubliek zijn.
Overigens loopt het in de praktijk nogal los; die identificatieplicht is dacht ik ergens in 2000-2001 ingevoerd en ik ben de afgelopen 16 jaar welgeteld 0 keer gevraagd mijn ID ergens te laten zien.
-
- Forum-lid
86 jaar,wat een prestatie .
http://www.omroepbrabant.nl/?news%2F265 ... fiets.aspx
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
- Forum-lid
Leuk , ik kan me deze Toon Bueters nog goed herinneren. We begonnen ongeveer tegelijk met koersen bij de toenmalige wielerclub De Komeet. Hij was toen 42 en ik nog net geen 20. In die begin jaren reed hij me er er af en nu opnieuw nog want 25 km in een uur red ik nu niet. De toenmalige Herpenaar woont blijkbaar nu in Grave.Heppiebianchi schreef: ↑05 jun 2017 06:12 86 jaar,wat een prestatie .
http://www.dumpert.nl/mediabase/7158373 ... erts_.html
man man wat een reacties.
man man wat een reacties.
-
- Forum-lid
Je hoeft het niet te lezen...
- Infinito GB
- Forum-lid
Ik verbaasde mij vanmorgen bij het wegbrengen van mijn echtgenote met de auto en wachtende voor het verkeerslicht dat bijna alle moeders en vaders op de fiets met kind gewoon doorrijden en er niet bij stil staan dat kinderen dit ook later gaan copieeren.
Waarschijnlijk steken ze dan geen hand in eigen boezem als er weer eens een jeugdige verkeersdode valt te betreuren.
Dus procentueel gezien rijden een aantal partners van forumleden dus ook met hun kind door rood licht.
Waarschijnlijk steken ze dan geen hand in eigen boezem als er weer eens een jeugdige verkeersdode valt te betreuren.
Dus procentueel gezien rijden een aantal partners van forumleden dus ook met hun kind door rood licht.