Wat is fout, wat kan echt niet?
-
- Forum-lid
Fijn om te lezen dat ik een fiets mag aanschaffen van tussen de 6.000 en 7.000 euro! Nu mijn bankrekening nog overtuigen
Weet je zeker dat je de compensatiefactor goed hebt berekend? Als dat zo is, dan heb je daarmee uiteraard een zeer solide onderbouwing voor de credietverstrekker.
Als zelfverklaarde autoriteit op dit gebied wil ik het anders wel even narekenen voor je
Als zelfverklaarde autoriteit op dit gebied wil ik het anders wel even narekenen voor je
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, dat is gewoon een scherpe aanbieding
Less is bore
Popcorn smaakt ook goed op de vrijdagmiddag.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
+1Mooie spulletjes moet je verdienen; alleen dan gaat de stijlpolizei akkoord (en terecht!)
+2Je kunt ook totaal geen boodschap hebben aan de stijlpolizei (zo schijnen er zelfs mensen met ongeschoren benen in de rondte te fietsen; brrrr), maar dan vraag ik me af: WAT HEB JE IN DIT TOPIC TE ZOEKEN????
+3Pruller heeft een gevoelige snaar geraakt, zoveel is duidelijk. Het begon op pagina 124 en we zitten nu op 134.
Nou omdat het vrijdag middag is.... Speciaal voor degene die zo graag een formule willen........
De olie op het vuur "Kan ik mijn fiets permiteren" formule
Komtie dan!
(1- (TraagheidFactor/ Leeftijd )) * Gemiddelde afstand per jaar = Prijs fiets.
TraagheidFactor = 14.5
Note: Fiets je boven de 32 gemiddeld na 2 uur D1 training is de factor 14.
Duss in het voorbeeld. Stel je bent 40 en rijdt gemiddeld 5500 km per jaar en geen super snelle fietser, dan is de forumule:
(1-(14.5/40)) * 5500 = (1-(0.362) * 5500 = 0,6375 * 5500 = 3506.25 euro
LET OP: Gebruik op eigen risico volgens de Stijlpolizei... Kan 53x11 nog even de formule verifieren zodat het officieel corporate stijlpolizei approval krijgt?
Rekenen maaaarrrrrrrrrrr.
oooooeps! ben 2 details vergeten te noemen. Klimmen en M/V.
Indien je een vrouw bent begint de formule niet met 1 maar: 1,05
Elke rit die je klimt mag je de ritstand x het gemiddelde klimprecentage doen. Dus als je gemiddeld 5% hebt geklommen over een rit van 80km mag je als afstand opschrijven : 84
- Supergrover
- Forum-lid HC
JPAR schreef:Popcorn smaakt ook goed op de vrijdagmiddag.
goed idee, chips is net op en heb geen licht op me fiets...