Puck Moonen
Ik geloof niet dat er iemand hier serieus heeft gezegd dat het vrouwenwielrennen door Puck naar een hoger plan wordt gebracht.
Dat zij extra aandacht brengt dat is wel waar.
Dat is ook de reden dat zij daar rondloopt, voor marketings doeleinden.
Zelf heeft zij haar ambitie uitgesproken, maar ik denk dat zij heus wel beseft dat dat het niet gaat worden.
En waarom zou zij zich niet mogen uitspreken over de salarissen?
Juist het minimumsalaris is waar zij het van zou moeten hebben.
Dat zij er bij verdient via sociale media moet je hier los van zien.
Maar blijkbaar mogen alleen de "toppers" misstanden aan kaarten.
Dat zij extra aandacht brengt dat is wel waar.
Dat is ook de reden dat zij daar rondloopt, voor marketings doeleinden.
Zelf heeft zij haar ambitie uitgesproken, maar ik denk dat zij heus wel beseft dat dat het niet gaat worden.
En waarom zou zij zich niet mogen uitspreken over de salarissen?
Juist het minimumsalaris is waar zij het van zou moeten hebben.
Dat zij er bij verdient via sociale media moet je hier los van zien.
Maar blijkbaar mogen alleen de "toppers" misstanden aan kaarten.
Het is uiteraard nooit uitstraling alleen, maar ik kan wel wat gekke voorbeelden noemen van mensen die om andere dan sportieve redenen prof sporter zijn geweest:
1. Usain Bolt als voetballer....uiteraard niets dan respect voor Bolt als sprinter, maar zijn prof contract als voetballer heeft hij niet aan zijn voetbal kwaliteiten te danken en ook niet aan zijn snelheid.
2. F1....daar worden mensen misschien niet geselecteerd op uitstraling, maar daar kan je gewoon een stoeltje kopen, en daar moppert niemand over.
3. Raposo ...https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/b ... ~a66d4e10/
4. Mike Obiku (Feyenoord), iedereen wist dat hij niet goed genoeg was, maar heeft 5 jaar bij Feyenoord op de bank gezeten omdat hij een soort 'cult-status' had bij het legioen.
5. Eric Moussambani https://www.youtube.com/watch?v=8rqI8xwXVac
6. Mario Balotelli, Heeft waarschijnlijk wel het talent, maar je hebt er niets aan en is een grotere naam door zijn wangedrag dan door zijn doelpunten.
Dat klopt wel, anderzijds begrijp ik wel wat de andere kant bedoelt. Ik zie veel opiniëring tussen beide kanten, het tegen-kamp redeneert niet vanuit de realiteit. Misschien dat die wenselijk is (voor die groep mensen dan), alleen toont de geschiedenis dat de maakbaarheid van de realiteit (naar moralistisch model) beperkt is en vele ongewenste gevolgen heeft. Ze schijnen ook niet te begrijpen dat alles ingebed is in de marktwerking. De markt heeft lak aan een moralistisch politiek correcte visie, ze rendeert immers.amclassic-fan schreef: ↑26 apr 2019 09:02 @Daniel, het is een soort van Zwarte pieten discussie geworden, beide kanten liggen lekker ingegraven in de loopgraven en zo nu en dan doen ze een artillerie beschieting richting de tegenstander.
Leven en laten leven lijkt me een mooie manier om de zaken te benaderen, beter dan je eigen visie aan een ander trachten op te leggen.
- ophetkantje
- Forum-lid
Er zijn een aantal mensen hier op het forum die dit eens ter harte zouden moeten nemen. Heb echt het idee dat er een paar zijn die niet alleen in dit topic, maar in meerdere vooral hun mening willen opdringen aan anders denkende.
Accepteer toch eens gewoon dat sommige mensen anders denken en dat de werkelijkheid niet altijd jouw werkelijkheid is.
Ach, ik zeg ook maar wat
Welke moralistisch politiek correcte visie? En waar is dat "tegen-kamp" volgens jou tegen?lugosi schreef: ↑26 apr 2019 09:34Dat klopt wel, anderzijds begrijp ik wel wat de andere kant bedoelt. Ik zie veel opiniëring tussen beide kanten, het tegen-kamp redeneert niet vanuit de realiteit. Misschien dat die wenselijk is (voor die groep mensen dan), alleen toont de geschiedenis dat de maakbaarheid van de realiteit (naar moralistisch model) beperkt is en vele ongewenste gevolgen heeft. Ze schijnen ook niet te begrijpen dat alles ingebed is in de marktwerking. De markt heeft lak aan een moralistisch politiek correcte visie, ze rendeert immers.amclassic-fan schreef: ↑26 apr 2019 09:02 @Daniel, het is een soort van Zwarte pieten discussie geworden, beide kanten liggen lekker ingegraven in de loopgraven en zo nu en dan doen ze een artillerie beschieting richting de tegenstander.
Leven en laten leven lijkt me een mooie manier om de zaken te benaderen, beter dan je eigen visie aan een ander trachten op te leggen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Heeft in mijn geval niet zoveel met politiek correct te maken. Als ik sport kijk wil ik de besten aan de start zien. Een mooi kopke en een paar dikke tieten kun je beter inzetten als grid girl of rondemiss, dan kun je het een stuk beter zien.daniel1975 schreef: ↑26 apr 2019 08:10 Zijn we nu nog niet klaar met dit overdreven correct geleuter?
Iedereen die hier in dit topic kijkt en post weet waarom het topic bestaat: vanwege de sexy plaatjes van Puck. Niet meer en niet minder. Iedereen weet ook dat dat de enige reden is waarom Lotto haar heeft toegevoegd aan de selectie, net zoals in het verleden bijv een Liz Hatch.
Kun je heel veel van vinden, maar dit is gewoon een gegeven. Heb dit liever dan bijv dat belachelijk overdreven correcte gedrag in bijv de F1 waar de grid girls zijn verbannen omdat het sexistisch zou zijn.
Ik ben ook wel benieuwd hoe haar collega's over haar denken. Als ik een collega (van hetzelfde geslacht ) zou hebben die alleen maar mooi hoeft te zijn en voor de rest alleen maar in de weg loopt zou ik daar niet heel blij van worden.
Campagnolo Ultra Dork
https://www.instagram.com/puckmoonen/
Zonder geleuter tussendoor, wel zo makkelijk en je sponsort meteen deze geweldige, ambitieuze jonge zaken-/sportvrouw. Als iedereen wacht tot de plaatjes hier staan verdient Puck niks meer, mag ze niet meer fietsen mij Lotto en zal ze niet meer te bewonderen zijn tot het crossseizoen waar ze dan af en toe (dik ingepakt, want winter) in beeld wordt gebracht als 'het meisje van'.
Zonder geleuter tussendoor, wel zo makkelijk en je sponsort meteen deze geweldige, ambitieuze jonge zaken-/sportvrouw. Als iedereen wacht tot de plaatjes hier staan verdient Puck niks meer, mag ze niet meer fietsen mij Lotto en zal ze niet meer te bewonderen zijn tot het crossseizoen waar ze dan af en toe (dik ingepakt, want winter) in beeld wordt gebracht als 'het meisje van'.
Campagnolo Ultra Dork