Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Nare man...... Ik zag trouwens een mooi plaatje op insta!
Inderdaad, ben aan de 2de set bezig. Wat een ellende.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben een beetje blijven hangen in d laatste jaren dat Mavic standaard bandjes mee leverde bij hun wielsets die niet super waren. Is dat nu zoveel beter geworden?
Less is bore
De laatste twee generaties Yksion (en alle Pirelli's overigens waar iedereen blij mee lijkt te zijn), worden door Hutchinson gemaakt. Hutchinson zelf wordt niet vaak genoemd in fora of media, blijkbaar is de marketing afdeling daar aan het slapen, want zij kunnen wel echt goede banden maken.
Zij zijn overigens de eerste die met een tubeless band voor de racer kwamen (2006) en hebben ietsie meer ervaring hierin dan een >kuch< >kuch< Continental.
Zij zijn overigens de eerste die met een tubeless band voor de racer kwamen (2006) en hebben ietsie meer ervaring hierin dan een >kuch< >kuch< Continental.
-
- Forum-lid HC
Met name die Aksiums waren belabberd (hard en glad, maar niet kapot te krijgen). Duurdere model heb ik geen ervaring mee, maar iemand als DDX is er wel blij mee geloof ik.daniel1975 schreef: ↑12 mar 2021 08:29 Ik ben een beetje blijven hangen in d laatste jaren dat Mavic standaard bandjes mee leverde bij hun wielsets die niet super waren. Is dat nu zoveel beter geworden?
Nieuw setje wielen voor de fiets van de vrouw. Zijn Hunts geworden. Aluminium setje, 34mm hoog (hoger vind ze niet mooi, zegt ze ) 20mm intern, 26 extern en 1550gram.
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Ik geef mijn vrouw sowieso vaak gelijk, maakt mijn leven een stuk makkelijker
Ieder zijn voorkeur. Vind zelf 50mm het mooistik vind te hoog ook niet mooi, ik heb nu 36 mm en vind ik hoog zet
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Back in 2010 toen mensen met van die lillijke 80mm velgen uit China reden.
In combinatie met zwart/rood/witte fiets met witte stuur- en zadelpen en rode buitenkabels enzo
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Wahoo bolt stopte er mee binnen garantietermijn en niet meer verkrijgbaar bij Futurumshop dus out of the box gedacht en eens de Bryton rider 750 proberen. Lijkt veel bang for buck..
I don't really want no 9.00 to 17.00
I want to ride my bike from 9.00 to 21.00
I want to ride my bike from 9.00 to 21.00
-
- Forum-lid
Catelli superleggera sokken zien er top uit