Valverde....
Het dopingtopic 2.0
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
- ophetkantje
- Forum-lid
Weet iemand hier hoe het ondertussen met Betsema en de contra-expertise staat?
Ach, ik zeg ook maar wat
- Desertstorm
- Forum-lid
Ook B-staal Betsema is positief, veldrijdster blijft op non-actiefophetkantje schreef: ↑16 mei 2019 12:17 Weet iemand hier hoe het ondertussen met Betsema en de contra-expertise staat?
Gaat een lastig verhaal worden lijkt me zo..Ook in het B-staal van de urine van Denise Betsema zijn sporen van anabole steroïden gevonden. De 26-jarige Nederlandse veldrijdster blijft daardoor voorlopig geschorst.
Betsema, vorig seizoen zegekoningin in het veldrijden bij de vrouwen, testte op 27 januari na de WB-cross van Hoogerheide positie op anabole steroïden.
De Nederlandse kopvrouw van Marlux-Bingoal schreeuwde haar onschuld uit en vroeg een B-staal aan. Daarin bleken na onderzoek ook sporen van anabole steroïden te zitten. Dat vernam onze redactie vandaag uit betrouwbare bron.
Betsema blijft op non-actief staan en krijgt nu de kans om haar onschuld te bewijzen voor de UCI.
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
-
- Forum-lid
En neem er de hele meute Italianen maar bij, Argentin/Bartoli/Basso en zoveel anderen.En nog wat russen en satellietlanden.maar het grootste voorbeeld blijft voor mij nog altijd Kelly en o ja de Amerikanen niet vergeten
contador. Ook virenque won nog wel een paar mooie wedstrijden.
Ik denk ook dat je de mindere resultaten niet altijd aan geen doping meer gebruiken moet wijten maar dat het ook moeilijk kan zijn om bvb na 2 competitieloze jaren terug aan de top te komen. ook mentaal kan het zwaar wegen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
met een paar( discutabele) topdokters in je ploeg ga je, als je al je renner wil prepareren, je renner toch niet bij één of andere sjacheraar sturen? Lijkt mij toch wel heel onwaarschijnlijk. Dan doe je dat toch als ploeg zelf?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.