Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Cumulus Quilt 250 die voor mij met één baan wordt verlengt.
https://cumulus.equipment/eu_en/quilts- ... t-250.html
Voor mijn bikepack avonturen. Halve gewicht van de mummieslaapzak en halve volume. Maar wel warmer. Dubbel de fun dus. Komt mijn trail weight op ca. 5kg en hoeft de zadeltas niet groot. Meer compact, meer offroad.
Oh, ja ook nog een Endor 3pro 3D printer gekocht samen met mijn zoon. Fiets gerelateerde engineering en voor mijn zoon voor zijn lockpicking hobby.
https://cumulus.equipment/eu_en/quilts- ... t-250.html
Voor mijn bikepack avonturen. Halve gewicht van de mummieslaapzak en halve volume. Maar wel warmer. Dubbel de fun dus. Komt mijn trail weight op ca. 5kg en hoeft de zadeltas niet groot. Meer compact, meer offroad.
Oh, ja ook nog een Endor 3pro 3D printer gekocht samen met mijn zoon. Fiets gerelateerde engineering en voor mijn zoon voor zijn lockpicking hobby.
Als je deze bel op het stuur onder de rechtershifter monteert hoef je je handen niet van het stuur te halen om te bellen.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Futurum stelde een tegoedbon twv aankoopbedrag Bolt voor. Omdat ik graag nieuwe gadgets test zat ik al een beetje naar de nieuwe Bryton te loeren.
I don't really want no 9.00 to 17.00
I want to ride my bike from 9.00 to 21.00
I want to ride my bike from 9.00 to 21.00
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Bedankt voor de tip.
Waar ze nu "hangt" zie je ze bijna niet.
Ik hoef heel zelden te bellen. Als het dan toch echt nodig is vertraag ik wel en neem mijn tijd om te bellen. Ik verkies dus de meer esthetische boven de praktische oplossing.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- thestudent
- Forum-lid HC
Zijn die nog een beetje te vinden? Schoenplaatjes zijn volgens mij al lastig voor die dingen.
De meest stylish zijn vind ik de dura ace pd7810. Die mogen ze van mij zo weer opnieuw uitbrengen. Die carbon pedalen van nu vind ik niks.
De meest stylish zijn vind ik de dura ace pd7810. Die mogen ze van mij zo weer opnieuw uitbrengen. Die carbon pedalen van nu vind ik niks.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!