Wielerseizoen 2024
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lijkt erop dat ik gelijk ga krijgen. Zie momenteel niemand RE bedreigen in het klassement.daniel1975 schreef: ↑02 jun 2024 14:21 Denk dat Remco er wel zal staan. Zeker in dit soort kortere rittenkoersen.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975 schreef: ↑07 jun 2024 17:05Lijkt erop dat ik gelijk ga krijgen. Zie momenteel niemand RE bedreigen in het klassement.daniel1975 schreef: ↑02 jun 2024 14:21 Denk dat Remco er wel zal staan. Zeker in dit soort kortere rittenkoersen.
Letterlijk binnen een minuut na het posten zag het er ineens heel anders uit.
Mooie finale.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dat zal nog lastig worden met een lange tijdrit waar Evenepoel en Vingegaard de concurrentie zijn (hopelijk!)
En als hij het bergop moet winnen is er nog een zekere Pogačar die roet in zijn bordje grinta zal gooien.
Maar ik gun het hem ook van harte hoor!! Zeker in dit vreemde wielerseizoen
En als hij het bergop moet winnen is er nog een zekere Pogačar die roet in zijn bordje grinta zal gooien.
Maar ik gun het hem ook van harte hoor!! Zeker in dit vreemde wielerseizoen
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Evenepoel gaat denk ik in de slotweek door het ijs zakken. Niet een topklimmer als Rogla en Pogi en al vaker te kampen gehad met een off day.
Mijn prono: 1 Pogi, 2 Rogla, 3 RE.
Mijn prono: 1 Pogi, 2 Rogla, 3 RE.
Less is bore
Reeds voor de laatste 5 kms was van remco"s gezicht af te lezen dat hij zijn dag niet had. Waar Vlasov mee bezig was was enkel met de ritwinst. Tot Roglic bij hem raakte en hij dan toch nog een groot aandeel had in het veroveren van de leiderstrui.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.