Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

mako
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 aug 2009 15:22

mako 06 sep 2010 17:38

[quote="TwoR"]Mijn poging om alleen om het ijsselmeer te fietsen.[/quote]

Wie heeft nu die foto's gemaakt dan? :-)

bruco
Forum-lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 25 mar 2005 15:26

bruco 06 sep 2010 19:21

Gisteren nog een Zotte Zondag gefietst en 'op waarde geklopt'.

diamond
Forum-lid
Berichten: 604
Lid geworden op: 10 mar 2007 20:58

diamond 06 sep 2010 21:10

Heb vandaag ook weer de moed bij elkaar geraapt om ondanks de alom geprezen/aanwezige wind ( :rolleye: )O 3-4 de friese greiden te doorkruisen.Gisteren ook al op het alu paardje gezeten dus toch wennen om 2 dagen achterelkaar te fietsen (da ben ik nie gewend hee)Heb weer een stukje 11st route gevolgd Lwd-Bolsward-Harlingen-Franeker tot Vrouwbuurstermolen vanaf hier weer richting Lwd totaal 92 km.Vanaf Harlingen tot thuis praktisch altijd wind vol op kop:rolleye:,dus snelheid ging aardig naar beneden maar ja toch weer ff genoten van een droge dag:).


gr der nepfries:D:)

gem is toch nog uitgekomen op 24 km en nog ,zonder fietscollega!!!!

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1760
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 06 sep 2010 22:58

Vandaag een woon/werk (Soest-Lieren) van 2x60 km gedaan. (vertrek 05:40u en rond 18:30u thuis)
Vanmorgen frisjes, maar genieten met opkomende zon.

[img=http://www.mbc-midden.nl/forum/index.ph ... 1384;image]
[img=http://www.mbc-midden.nl/forum/index.ph ... 1386;image]
[img=http://www.mbc-midden.nl/forum/index.ph ... 1388;image]
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

twor
Forum-lid
Berichten: 237
Lid geworden op: 15 jul 2009 09:13

twor 06 sep 2010 23:47

[quote="Mako"][quote="TwoR"]Mijn poging om alleen om het ijsselmeer te fietsen.[/quote]
Wie heeft nu die foto's gemaakt dan? :-)
[/quote]
Mijn vrouw, maar het fiets gedeelte heb ik zelf gedaan. Ze had er samen met mijn vader een dagje uit van gemaakt. Zo kon ze zelf wat leuke plaatsen in het noorden bezoeken van de zon en het water genieten en mij een paar keer op de foto zetten en van nieuwe bidons voorzien.

elboutero
Forum-lid
Berichten: 843
Lid geworden op: 24 apr 2009 13:49

elboutero 07 sep 2010 00:08

Met het oog op de weersvoorspellingen voor de komende tijd besloten om vandaag te gaan fietsen en vanaf morgen weer eens hard aan de studie te gaan. Uiteindelijk rondje van 160 km gemaakt:

Groningen - Boerakker - Bakkeveen - Veenhuizen - Appelsch - Hoogersmilde - Dwingeloo - Spier - Wijster - Beilen - Hooghalen - Amen - Rolde - Gasteren - Anloo - Schipborg - Zuidlaren - Onnen - Haren - Groningen.

Stond wel nog redelijk wat wind maar het was verder erg lekker.
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

eelcoz

eelcoz 07 sep 2010 00:11

[quote="Elboutero"]Met het oog op de weersvoorspellingen voor de komende tijd besloten om vandaag te gaan fietsen en vanaf morgen weer eens hard aan de studie te gaan. Uiteindelijk rondje van 160 km gemaakt:

Groningen - Boerakker - Bakkeveen - Veenhuizen - Appelsch - Hoogersmilde - Dwingeloo - Spier - Wijster - Beilen - Hooghalen - Amen - Rolde - Gasteren - Anloo - Schipborg - Zuidlaren - Onnen - Haren - Groningen.

Stond wel nog redelijk wat wind maar het was verder erg lekker.[/quote]

Mooi rondje. Vanaf 25 september woon ik ook weer in Groningen, moet zo'n soort rondje dan ook maar weer eens doen. En voor de mentale weerbaarheid natuurlijk richting Delfzijl.:D

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 07 sep 2010 23:43

Het kan allemaal nog net voor het donker ,een uurtje of anderhalf.
Maar het wordt snel minder zeker met bewolkt weer
Zij is ook tegen

Gebruikersavatar
ferry1982
Forum-lid
Berichten: 1401
Lid geworden op: 23 jul 2008 13:53

Gebruikersavatar ferry1982 08 sep 2010 10:19

gisteravond nog ff 2 uurtjes rond de rottemeren en omstreken gezworven. Stond soms een pittig windje maar wel heerlijk. Trouwens wat wordt het fris. Arm en beenstukken aangehad.

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 08 sep 2010 22:13

Vanmiddag direct na school op de fiets gesprongen.

Het duurde even voordat ik Doetinchem uit was, want er waren wat wegen afgezet voor het bezoek van niemand minder dan Hare Majesteit de Koningin.

Met wind mee gaat het altijd lekker.
Afbeelding

Via Doesburg en Dieren naar de Gelderse Toren.
Afbeelding

Tussen de uitgestrekte weiland door.
Afbeelding

Even spoken bij Kasteel Reuversweerd.
Afbeelding

In de verte Zutphen.
Afbeelding

Via Bronckhorst naar Steenderen.
Afbeelding

En via een ommetje naar huis.
Afbeelding
Afbeelding

Zo'n 80km gefietst. En wat is er nou lekkerder bij thuis komst dan een bord pasta?:D
Afbeelding

wilcoo
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 22 sep 2009 19:03

wilcoo 09 sep 2010 10:11

Gisteravond nog eventjes snel een uurtje Heuvelland met o.a. Eyserbosweg, Keutenberg en Gulperberg-West. Boven op de Keutenberg nog een mooie foto geschoten.

[img=http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 2075_n.jpg]

mako
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 aug 2009 15:22

mako 09 sep 2010 14:21

[quote="TwoR"][quote="Mako"][quote="TwoR"]Mijn poging om alleen om het ijsselmeer te fietsen.[/quote]
Wie heeft nu die foto's gemaakt dan? :-)
[/quote]
Mijn vrouw, maar het fiets gedeelte heb ik zelf gedaan. Ze had er samen met mijn vader een dagje uit van gemaakt. Zo kon ze zelf wat leuke plaatsen in het noorden bezoeken van de zon en het water genieten en mij een paar keer op de foto zetten en van nieuwe bidons voorzien.
[/quote]

Ah ha, ook weer verklaard...

Plaats reactie