Cervélo
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
75 cm ten op zichte van het bracket (horizontaal gemeten). Als de hoek van je armen onder 120 graden blijft mag je tot 78 cm gaan. Die laatste regel is toegevoegd omdat grote renners onmogelijk passen met die 75 cm regel. Verder moet je zadelpunt 7 cm achter je bracket blijven.
Amclassic-fan schreef:75 cm ten op zichte van het bracket (horizontaal gemeten). Als de hoek van je armen onder 120 graden blijft mag je tot 78 cm gaan. Die laatste regel is toegevoegd omdat grote renners onmogelijk passen met die 75 cm regel. Verder moet je zadelpunt 7 cm achter je bracket blijven.
Zadelpunt moet op 5cm ('t is al gek genoeg zeker?!) en van aan de zadelpunt moet je die 75cm beginnen meten (dus niet van aan het bracket).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Wat die 5 cm betreft heb je gelijk Casran, maar ik heb even het regelement erbij gepakt over die 75 cm:
1.3.023 For individual time trials and time trials for teams of up to four riders on the road, and for the individual and team pursuits, kilometre and 500m time trials and record attempts on the track, an extension may be added to the steering system. The distance between the vertical line passing through the bottom bracket axle and the extremity of the handlebar may not exceed 75 cm, with the other limits set in article 1.3.022 (B,C,D) remaining unchanged. A support for the elbows or forearms is permitted (see diagram Structure (1)).
For individual road time trials and time trials for teams of up to four riders, controls or levers fixed to the handlebar extension may extend beyond the 75 cm limit as long as they do not constitute a change of use, particularly that of providing an alternative hand position beyond the 75 cm mark.
1.3.023 For individual time trials and time trials for teams of up to four riders on the road, and for the individual and team pursuits, kilometre and 500m time trials and record attempts on the track, an extension may be added to the steering system. The distance between the vertical line passing through the bottom bracket axle and the extremity of the handlebar may not exceed 75 cm, with the other limits set in article 1.3.022 (B,C,D) remaining unchanged. A support for the elbows or forearms is permitted (see diagram Structure (1)).
For individual road time trials and time trials for teams of up to four riders, controls or levers fixed to the handlebar extension may extend beyond the 75 cm limit as long as they do not constitute a change of use, particularly that of providing an alternative hand position beyond the 75 cm mark.
En gaat geloof ik m nog redelijk hard ook......
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Fabian Cervellara
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
@ blehh: trost? Wie zegt dat? Feit is dat ik naar daar getrokken ben om me te amuseren, zelfs al rijd je tussen de profs (als gestopte wielrenner hadden ze mij overigens best bij de recreanten mogen indelen; zo heb ik het ook opgevat daar)... en dat behoorlijk wat materiaalpech en gebrek aan een specifieke voorbereiding (ik loop de laatste tijd meer dan ik fiets) en nog iets anders me van een betere notering weerhouden is me dan een zorg. Top presteren in UCI wedstrijden is voor mij toch uit den boze, dus kan je 't maar beter leuk opvatten.
Als blijkt dat als ik nu al in internationale duatlons veruit de beste fietstijd kan neerklokken, ik mij niet tegenover jou moet verantwoorden. Wat het met materiaal te zien heeft, ontgaat me overigens.
Die mooie vrouw zat trouwens in mijn hoofd, TimoR3
Als blijkt dat als ik nu al in internationale duatlons veruit de beste fietstijd kan neerklokken, ik mij niet tegenover jou moet verantwoorden. Wat het met materiaal te zien heeft, ontgaat me overigens.
Die mooie vrouw zat trouwens in mijn hoofd, TimoR3
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve