Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2013

superb11
Forum-lid

superb11 20 aug 2013 22:08

Vanavond een rondje Veluwezoom gedaan van 58 km. Prachtig stil weer maar na zonsondergang wel wat fris. Aardig wat racers tegengekomen; bij een groepje aangehaakt bij Loenen. Na Loenen weer solo.
Route: Doesburg, Lange Juffer, Loenen, Hoenderloo, Beekbergen, Loenen, Eerbeek, Dieren, Doesburg.

GJEvK
Forum-lid

Gebruikersavatar GJEvK 21 aug 2013 06:44

bejail schreef:Vanavond een rondje gemaakt hier in de polder.
Krimpen aan de Lek, door de Loet naar Berkewoude, Bergambacht en daar tussen Bergambacht en Schoonhoven in, een weggetje tegengekomen waar ik nog nooit gereden heb.
Hey grappig. Ik wilde gister daarheen fietsen, ook een stuk langs t water. Hadden we kunnen zwaaien :)

Uiteindelijk niet gedaan, krachten sparen voor donderdag (mergelland route oid fietsen, meer dan 120 km zolang heb ik nog nooit gefietst en zeker niet in Limburg met volgens routeyou meer dan 1000hm) dus heb een rondje klein in de buurt gereden, langs Hazerswoude, stukje naar Boskoop en snel naar huis. 35 km in 1 uur 15.

GJEvK
Forum-lid

Gebruikersavatar GJEvK 21 aug 2013 06:48

Contrastique schreef:Er zaten een paar pittige stukjes/klimmetjes in, nog nooit zo steil gefietst. Maar gehaald! En voor herhaling vatbaar!
Gaaf gevoel he :) ben ook wel jaloers op de Limburgers wat een geweldige omgeving hebben jullie!

Contrastique
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar Contrastique 21 aug 2013 09:36

GJEvK schreef:
Contrastique schreef:Er zaten een paar pittige stukjes/klimmetjes in, nog nooit zo steil gefietst. Maar gehaald! En voor herhaling vatbaar!
Gaaf gevoel he :) ben ook wel jaloers op de Limburgers wat een geweldige omgeving hebben jullie!
Ja, dat voelt echt te gek! Vlak na de klim denk je; ah dat doe ik nooit meer, en nu denk je, goh, toch nog eens proberen, kijken of het nu beter gaat ;-)

En ja, we wonen hier zo fantastisch. Vanuit Maastricht rijd je zo België in daar is het nog veel mooier :-)

Panic
Forum-lid

Panic 21 aug 2013 10:52

Gisteren voor een paar dagen naar Valkenburg getrokken. Bij aankomst eind middag meteen maar de benen losgereden en kennis gemaakt met de Keutenberg. Enig parcourskennis was wel handig geweest, zeg maar. :lol:
Rond de Fromberg veel gruis op de weg, dat is dan wel weer jammer.
Uiteindelijk 45km op de teller en de dag afgesloten met heerlijke tapas.

Heb wat ritjes op de Garmin gezet voor de komende dagen variërend van 65km tot 115km en met dit weer wordt het genieten geblazen.

rhino7
Forum-lid

Gebruikersavatar rhino7 21 aug 2013 16:44

Vandaag vanaf Nauders naar Prato gefietst om voor het eerst in mijn carriere de Stelvio te bedwingen. In Prato aangekomen merk ik dat ik stiekem al 700 hm gedaald ben :o , en ik moet nog terug. Het is echt een geweldige klim, alleen vandaag was het dalen( lees filerijden) een ramp met campers, auto,s en motoren.
Terug was ook nog wel even een opgave, met het subliem aangelegde fietspad langs de Reschenpass en stroken van 19-21% (volgens Garmin).

Al met al een fantastische dag met 135 km.
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 21 aug 2013 22:32

Panic schreef:Gisteren voor een paar dagen naar Valkenburg getrokken. Bij aankomst eind middag meteen maar de benen losgereden en kennis gemaakt met de Keutenberg. Enig parcourskennis was wel handig geweest, zeg maar. :lol:
:lol:

Maar je kwam tenminste wel boven. (neem ik aan).

Niet spectaculair, beetje getrained vandaag op de club, maar ik was er wel erg tevreden over. Want na al dat aantobben en klungelen merk ik nu toch wel progressie. One small step voor de meeste mensen hier, maar one giant leap for TumTumTum-kind; zonder te remmen met 35 door een bocht, en ik ging niet eens door het terrein...weeeeeh.

Volgende week maar eens bij de "gevorderden" proberen, ben benieuwd hoe dat gaat. Volgens de mannen moet dat wel kunnen.
Veni. Vidi. Fietsie.

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 21 aug 2013 23:08

Vanmiddag er ook nog even op uit geweest.
Baveno naar Monteverde en retour via Domodossola.
http://connect.garmin.com/activity/362874900
Op de achtergrond Parc Val Grande.
Afbeelding
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

remkolvb
Forum-lid

Gebruikersavatar remkolvb 22 aug 2013 10:28

Motivatie laatste tijd ver te zoeken, toch op de fiets gestapt gisteravond. Kids betijds op bed.

Klein rond, van net geen 34 km, maar wel met lekker tempo voor mij doen. Ruim 28 km/u tov de laatste keer van rond de 25 km/u. Was er echt aan toe.. even uitwaaien langs het IJsselmeer op de terug weg.

Afbeelding
Trek Emonda SL 6 Disc 2021
"Assumption is the mother of all fuckups"

Panic
Forum-lid

Panic 22 aug 2013 15:36

Laatste ritje hier in het Limburgse.
Mooie omgeving richting het Zuiden zeg, vooral omgeving Slenaken. Moet fijn wonen zijn hier.
Ook heerlijk rustig op de weg.

Alle bekende AGR klimmetjes wel zo'n beetje gehad denk ik. 85km met 1250hm volgens de Garmin, al weet ik niet hoe betrouwbaar dat is.

Afbeelding

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 22 aug 2013 16:17

Vandaag een dagje Tecklenburg. Geen foto's gemaakt dus ook geen lang verslag. Maar het was in ieder geval een uiterst plezant dagje met geweldig weer - tussen de 22-24 graden met geen wind. Zoals gewoonlijk weer geen mens tegengekomen, laat staan een fietser.

Rondje van 150 km / 2200 hm gereden met alle 'usual suspects', waaronder de Jägerberg, Cementfabriek 2x, Döreberg 2x, Steinstrasse en uiteraard de Kleeberg. Kwam uit op 29 km/uur gemiddeld, voor mij een record in deze regio.

tomkolkman
Forum-lid

tomkolkman 22 aug 2013 16:31

Havana, ik was vandaag ook nog aardig dicht bij tecklenburg in de buurt. Mooi dagje gehad als ik het zo lees met 2200hm op 150km! Heb je er een GPX track van, kan ik hem ook een keertje fietsen?
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

Plaats reactie