Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid HC
2 carbon mtb velgen op ali, om een keer te proberen.
27mm inwendig voor xc gebruik
27mm inwendig voor xc gebruik
Ik kwam2 weken geleden iemand tegen die 2 honden aan werszijden van de fiets uitliet. Misschien was dat een echte Bike joring pro
Aan de andere kant kwam ik vandaag iemand tegen die op z'n pedelec de hond aan het uitlaten was. Heeft dat ook een naam?
Dogjoring?
Bikejoring met 2 honden wordt ook gedaan maar bij ons is de tweede hond een oude, chagrijnige boerenfox kruising. Die voegt alleen maar chaos toe en geen snelheid.
De honden moeten wel voor de fiets lopen en trekken. Je moet ook een ontheffing aanvragen bij de overheid om je hond als trekdier te gebruiken.
Bikejoring met 2 honden wordt ook gedaan maar bij ons is de tweede hond een oude, chagrijnige boerenfox kruising. Die voegt alleen maar chaos toe en geen snelheid.
De honden moeten wel voor de fiets lopen en trekken. Je moet ook een ontheffing aanvragen bij de overheid om je hond als trekdier te gebruiken.
Laatst gewijzigd door Ernie C. op 26 mar 2021 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Campagnolo Ultra Dork
Remblokjes voor mijn MTB. Niet echt een spannende aankoop maar goed.
-
- Forum-lid
Nieuwe helm.....bontrager wavecell xxx, gele versie.
Voor deze helm gekozen vanwege de verhoogde bescherming, verwachte mindere hersenschade voor als het ooit fout mocht gaan. Zo n helm is typisch een aanschaf waarvan je hoopt dat je hem nooit echt nodig hebt. En ik vond m mooi (maar ook wel duur).
Voor deze helm gekozen vanwege de verhoogde bescherming, verwachte mindere hersenschade voor als het ooit fout mocht gaan. Zo n helm is typisch een aanschaf waarvan je hoopt dat je hem nooit echt nodig hebt. En ik vond m mooi (maar ook wel duur).