Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Link doet het niet. Maar Dasty is echt topspul en het werkt idd uitstekend. Net zo goed zo niet beter dan peperdure Muc-off. Je kunt het gerust 1:1 verdunnen met water waardoor het nog goedkoper wordt.Philippos schreef: ↑23 apr 2021 13:14 https://wibra.eu/nl/assortiment/thuis/s ... r-classic/
10lt schoonmaak spul voor hetzelfde geld. En of het werkt.
Mooi shirtje. Heb je daar een url van?
Ik zou ook juist aanbevelen om de Dasty te verdunnen. Goedje is vrij krachtig en onverdund moet je zorgen dat je het goed met water gaat naspoelen.
Ooit eens wat alu delen van mijn klassieke Ducati gereinigd waarna weggelegd zonder heel goed na te spoelen. Binnen enkele dagen trad er toch wel een reactie op van het aluminium.
Het zou mij niet verwonderen dat dit alu spaaknippels, velgen e.d. aantast.
Verder ben ik ook een Dastyholic, top spul.
Ooit eens wat alu delen van mijn klassieke Ducati gereinigd waarna weggelegd zonder heel goed na te spoelen. Binnen enkele dagen trad er toch wel een reactie op van het aluminium.
Het zou mij niet verwonderen dat dit alu spaaknippels, velgen e.d. aantast.
Verder ben ik ook een Dastyholic, top spul.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Ben het eens met @havana en 't is precies wat @vincent75 zegt:
Ik gebruik het overigens onverdund voor kettingen in een ultrasoon. Prima resultaat.
Als je dat niet doet ... eigen schuld dikke bult.... moet je zorgen dat je het goed met water gaat naspoelen ...
Ik gebruik het overigens onverdund voor kettingen in een ultrasoon. Prima resultaat.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
Omdat vorige week de bevestiging van mijn Chinese aero helm met vizier was afgebroken nu maar een Giro Air Attack gekozen:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- boswielrenner
- Forum-lid
Specialized Ares Team edition shoes.
Heel benieuwd naar deze schoenen.
Assos Equipe RS summer Werksteam bib.
Assos Mille Gt black edition
Assos Mille Gt socks
Heel benieuwd naar deze schoenen.
Assos Equipe RS summer Werksteam bib.
Assos Mille Gt black edition
Assos Mille Gt socks
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Stages gen3 powermeter voor Shimano 105-7000.
Niet uit nood, maar zuiver voor de leuk!
Niet uit nood, maar zuiver voor de leuk!