Sensa
Keezx schreef:TMx schreef:Beste sensa calabri 2017 mede bezitters,
Over ongeveer 2 weken ben ik ook ik het bezit van een sensa calabri 2017 maat 61 met wielset Supra RA Elite. Echter ben ik benieuwd of hier ook 25 mm of zelf 28 mm buitenbanden in/ op passen, zowel voor als achter.
Heeft iemand er ervaring mee? of weet iemand of dit past/gaat
Hoor het graag.
dank voor de terug koppeling mensen, ik ga voor de 25mm conti's
idd voor iets meer confor
-
- Forum-lid
Hallo , is er al iemand in bezit van de sensa Giulia G2 DISC ??
De fiets spreekt me enorm aan , ga er morgen ergens in Nederland in een winkel voor kijken .
Ook de GiuliAero staat me wel aan , rijd er soms ook iemand mee ??
De vraag is ook natuurlijk , van de DI2 ben ik al zeker , schijfremmen nog niet , maar is de toekomst zeker dus misschien daar in mee gaan , al vind ik de kader van de giuliaero iets mooier dan de Giulia .
Mvg
De fiets spreekt me enorm aan , ga er morgen ergens in Nederland in een winkel voor kijken .
Ook de GiuliAero staat me wel aan , rijd er soms ook iemand mee ??
De vraag is ook natuurlijk , van de DI2 ben ik al zeker , schijfremmen nog niet , maar is de toekomst zeker dus misschien daar in mee gaan , al vind ik de kader van de giuliaero iets mooier dan de Giulia .
Mvg
-
- Forum-lid
Thx! Dit is maat 53Melisse schreef:Mooie fiets, welke maat is dit?joeppeters schreef:Mijn nieuwe Sensa, elke trap is raak..
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Ik ben begonnen met de aller simpelste Cube fiets. Het fietsen is me zo goed bevallen dat het tijd is voor een nieuwe fiets.
Ik zit te denken aan de Guillia G2 of de Calabria. Ik kom wisseldende berichten tegen, maar als ik de strekking mag geloven is de Guillia comfortabeler. Klopt dit? Of zijn er ander verschillen te merken/zien?(al gelezen dat 1 lid met de ogen dicht het verschil niet zou voelen)
Naast intensief trainen mag ik namelijk ook graag een lange (toer)tocht rijden en comfort is dan wel prettig natuurlijk.
Daarnaast twijfel ik of de ultegra het waard is qua prijs ten opzichte van de 105. Iemand hier een vergelijkende ervaring mee met 1 van de fietsen?
Alvast bedankt voor de tips en hulp!
Ik zit te denken aan de Guillia G2 of de Calabria. Ik kom wisseldende berichten tegen, maar als ik de strekking mag geloven is de Guillia comfortabeler. Klopt dit? Of zijn er ander verschillen te merken/zien?(al gelezen dat 1 lid met de ogen dicht het verschil niet zou voelen)
Naast intensief trainen mag ik namelijk ook graag een lange (toer)tocht rijden en comfort is dan wel prettig natuurlijk.
Daarnaast twijfel ik of de ultegra het waard is qua prijs ten opzichte van de 105. Iemand hier een vergelijkende ervaring mee met 1 van de fietsen?
Alvast bedankt voor de tips en hulp!
Op de Calabria passen voor niet altijd 25mm bandjes, dat lijkt me wel iets om rekening mee te houden. Verder een hele goede fiets, niet oncomfortabel. Geen ervaring met de Giulia.
Giant TCR Advanced 1 LTD / Empella Bonfire / no-name TT