Trek
Beste boer96 dat je normaal meer moet betalen klopt omdat er bij Nfp altijd van de adviesprijs uitgegaan moet worden (dus als ze op hun site 15% procent korting bieden op de adviesprijs krijg je die via Nfp dus niet), omdat je fietsenmaker 15% aan Nfp moet afdragen (bandieten bij Nfp) van 1 Juli is de Sale bij Trek Benelux gestart waardoor Bikestudio nu 20% extra korting krijgt op alle Trek Fietsen, dus als hij jou niks extra laat betalen is dat niet meer dan logisch want hij verdiend op dat moment 20 min 15 procent dus nog 5 procent extra boven wat hij normaal verdiend..
Klopt inderdaad wat je beschrijft. De winkel rekent echter voor alle fietsen dezelfde prijs NFP of niet, aanbieding of niet.
Dat vind ik wel netjes, zeker in vergelijking bij vele andere winkels (heb er namelijk heel wat benaderd met deze vraag).
Maar denk dat zij zelf nog gerust genoeg marge overhouden per fiets
Dat vind ik wel netjes, zeker in vergelijking bij vele andere winkels (heb er namelijk heel wat benaderd met deze vraag).
Maar denk dat zij zelf nog gerust genoeg marge overhouden per fiets
daar ben ik het mee eens, aangezien een fietsenzaak gemiddels dertig procent marge heeft en daar 15% van aan Nationale Fietsprojecten geeft, dan heeft de fietsenwinkel nog 15% over waarvoor hij de fiets moet rijklaar maken, de eerste gratis beurt moet geven, verdere garantiegevallen oplossen (uurloon) en zijn personeel/gas,water en licht en huur moet betalen...(Nfp houd er dus fors meer aan over als de fietsenwinkel)
Ik heb foto's gezien van 2 nieuwe Madone's voor 2012. De 5.9 komt met elektronische ultegra en shimano ultegra wielen met een frame in een wit-blauw combinatie. De 6 serie komt met dura ace in een zwart-wit- zilver grijs combinatie.
Specialized tarmac sl4 expert
Trek 2.5
Vainqueur du Géant de Provence
Trek 2.5
Gevonden op een buitenlandse website (Slovenie).
http://www.funsports.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
De 5 serie met elektronische ultegra. Wat verder opvalt is dat het frame van OCLV carbon is. Dit jaar was de hele 5 serie van TCT carbon en Shimano wielen hebben we ook lang niet gezien.
Uploaded with ImageShack.us
http://www.funsports.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
De 5 serie met elektronische ultegra. Wat verder opvalt is dat het frame van OCLV carbon is. Dit jaar was de hele 5 serie van TCT carbon en Shimano wielen hebben we ook lang niet gezien.
Specialized tarmac sl4 expert
Trek 2.5
Trek 2.5